کارمندانی برای پر کردن سالن سخنرانی نتانیاهو!

کارمندانی برای پر کردن سالن سخنرانی نتانیاهو!
چهارشنبه 10 مهر 1392 - 23:21

العالم، تهران - یک کارشناس سیاسی، اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل را بیانگر انزوای بین المللی این رژیم و قدرت بازدارندگی ایران دانست.

"امیر موسوی" در گفت وگو با شبکه خبری العالم با بیان این که دیپلماسی ایران در انزوای رژیم صهیونیستی و ناکام گذاشتن حساب و کتاب های این رژیم موفق بوده است، گفت: اظهارات اخیر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بیانگر قدرت، اقتدارو توان بازدارندگی ایران در برابر صهیونیست ها است.

وی ضمن تاکید بر اینکه اسرائیل از تحول در روابط ایران و آمریکا دچار نگرانی شده است، افزود: انزوای رژیم صهیونیستی در نیویورک کاملا آشکار بود و دیدیم که چگونه شماری از کارمندان آمریکایی را وارد سالن اجتماعات سازمان ملل کردند تا با پر کردن صندلی های خالی به نتانیاهو روحیه بدهند.

موسوی در ادامه اظهار داشت: تحول در روابط ایران و آمریکا با وجود این که محدود و ابتدایی بود، اما رژیم صهیونیستی را که همواره مظلوم نمایی و ادعا می کند که ایران هر لحظه ممکن است آن را از میان بردارد، به شدت عصبانی کرد.

امیر موسوی در پایان تاکید کرد: فشارهای روانی رژیم صهیونیستی در این روزها ناشی از قدرت، موفقیت دیپلماتیک و منطق قوی ایران است که توانسته بسیاری از طرف های بین المللی را قانع کند.

نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته در سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل بار دیگر اظهارات بی پایه و اساس خود علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

پربیننده ترین خبرها