جاسوس پروری رژیم اسرائیل در شبکه های اجتماعی!

جاسوس پروری رژیم اسرائیل در شبکه های اجتماعی!
پنج‌شنبه 11 مهر 1392 - 11:27

العالم - شبکه های اجتماعی به زمینه مناسبی برای سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) تبدیل شده است تا از این طریق اقدام به شکار جوانان عرب و مسلمان با هدف جاسوسی برای اشغالگران نمایند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روزنامه القدس العربی، این ترفند صهیونیستها موجب شد تا سرویس امنیتی فلسطین در باریکه غزه و کرانه باختری، هشدارهای لازم را در این باره به جوانان داده و در خصوص استفاده آنها  از اینترنت و پی بردن به هویت فردی که از طریق شبکه های اجتماعی با وی صحبت می کنند آموزش های لازم را ارائه دهند.

هشدارهای سرویس امنیتی فلسطین دراین باره در پی آن صورت می گیرد که سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی از طریق اینترنت، اقدام به جذب مزدورانی از جهان عرب به ویژه مصر، تونس، مغرب، عراق، سودان، یمن، لبنان، لیبی، فلسطین و سوریه نموده است. دراین گزارش از ایران نیز به عنوان یکی از هدف های رژیم اشغالگر قدس در شبکه های اجتماعی یاد شده است.

سرلشکر"عدنان ضمیری" سخنگوی سرویس اطلاعاتی فلسطین روز چهارشنبه در گفت و گو با  روزنامه القدس العربی با اشاره به اینکه موساد از هرگونه ابزاری برای بکارگیری جاسوس در جهت منافع خود استفاده می کند، اظهار داشت که شبکه های اجتماعی به ابزار مهمی برای سرویس جاسوسی رژیم اسرائیل تبدیل شده است.

وی به همه جوانان عرب و به ویژه جوانان فلسطینی هشدار داد که در استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی هوشیار بوده و در تعامل با دیگر کاربران جانب احتیاط را رعایت کنند.

ضمیری با اشاره به اقدام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خصوص ارائه هشدارهای لازم به جوانان فلسطینی درباره خطر جذب آنها از سوی افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از طریق اینترنت تصریح کرد: در ارتباط با شبکه های اجتماعی باید آگاهیهای لازم را درباره نحوه استفاده مفید از این فناوری را به جوانان ارائه دهیم.

سخنگوی سرویس اطلاعاتی فلسطین با تاکید بر اینکه نباید مردم را در استفاده از فناوری های ارتباطی ترساند، گفت که شبکه های اجتماعی در وقوع انقلاب های عربی و خدمت به نیروهای انقلابی نقش بسزایی ایفا کردند.

وی گفت: اما اشغالگران تلاش می کنند این فناوری را برای ترساندن ملت فلسطین بکار برند. بنابراین لازم است تا همه مسئولان فلسطینی در جهت آگاهی جوانان اقدامات لازم را انجام دهند.

پیشترمنابع اسرائیلی به نقل از ژنرال عاموس یدلین رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی این رژیم در امان در این خصوص اطلاعاتی مخابره کرده بودند.

روزنامه صهیونیستی "يديعوت أحرونوت" گزارش کرد که سرویس ویژه اطلاعات و عملیات موساد، در بزرگترین عملیات خود در تاریخ اقدام به جذب جاسوسان و مزدورانی در همه زمینه ها از نجار و صنعتگر گرفته تا شیمیدان کرده است.

به اذعان این روزنامه، موساد و سرویس امنیت عمومی اسرائیل (شاباک) به طور مستقیم زیر نظر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی فعالیت می کنند.

بنا به گفته پایگاه اسرائیلی (WALLA) موساد با توجه به میزان بودجه هنگفتی که دریافت می کند تا به امروز در زمینه جذب جاسوس با شکست های بیشمار و بزرگی روبرو شده است که از مهمترین آنها می توان به ادعای یهودا گیل افسر موساد در جذب ژنرال سوری اشاره کرد. پس از تحقیق مشخص شد که گیل دروغ گفته و ژنرال سوری بازنشسته و یک مرکز کوچک تجاری را در اروپا اداره می کند و بطور کلی ادعای موساد درباره همکاری اش با سرویس جاسوسی اسرائیل را تکذیب کرد. 

پربیننده ترین خبرها