تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه در بحرین

تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه در بحرین
سه شنبه 23 مهر 1392 - 19:42

مردم منطقه "الدراز" بحرین با برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز بر خواسته های انقلابی خود تاکید کردند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از شبکه اللؤلؤه، مردم منطقه الدراز با برگزاری تظاهراتی با شعار "وفاداری به شهدا" بر خواسته های انقلابی و آزادی بازداشت شدگان سیاسی تاکید کردند.
ساکنان این منطقه با برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز شعار "سرنگون باد حمد" و "هیهات منا الذله" علیه حکومت آل خلیفه سردادند و آزادی زندانیان سیاسی را خواستار شدند.
تظاهرکنندگان منطقه الدراز که اقشار مختلف در آن شرکت داشتند با سردادن شعارهای انقلابی بر حق ثابت مردم بحرین در تعیین سرنوشت خود و ادامه راه شهدا تاکید کردند.
بنابر این گزارش ائتلاف جوانان 14 فوریه در بحرین روز گذشته از مردم خواسته بود که همزمان با مراسم اعلام برائت از مشرکین در مراسم حج در بیت الله الحرام عصر روز دوشنبه به خیابان ها بیایند و از آل خلیفه اعلام برائت کنند.
این ائتلاف با اشاره به اقدامات وحشیانه رژیم بحرین در کشتار مردم و اقدامات ضدبشری علیه تظاهرکنندگانی که خواهان عدالت و دموکراسی هستند، شعار "فریاد برائت از دیکتاتور "حمد بن عیسی آل خلیفه" و استکبار جهانی" را برای تظاهرات دیروز برگزیده بود.
این تظاهرات همچنین با هدف اعتراض به حمایت های استکبار جهانی از سرکوب مردم بحرین و سکوت مجامع بین المللی در قبال نقض آشکار حقوق بشر صورت گرفت.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها