سلاح‌های اسرائيلی در دست تروریستها در سوريه + فیلم

شنبه 4 آبان 1392 - 12:49

نيروهاي ارتش سوريه در عملیاتی 40 تن از عناصر مسلح را در حد فاصل روستاهاي ميدعه و عدرا در غوطه دمشق به هلاکت رسانده، و مقادیری سلاح و مهمات ساخت رژیم صهیونیستی را از آنها به غنیمت گرفتند.

يكي از فرماندهان عملياتي ارتش سوریه به خبرنگار شبكه العالم در سوريه گفت: نيروهاي ارتش سوريه با زير نظر گرفتن افراد مسلح توانستد تلفات سنگيي به آنها وارد كنند به گونه اي كه در این عملیات بيش از 40 فرد مسلح از پای در آمدند.
وي افزود: اين منطقه از اهميت زيادي براي افراد مسلح برخوردار است زيرا تنها گذرگاهي است آنها مي توانند از آن عبور كنند.
اين فرمانده سوری تصريح كرد: نيروهاي مسلح سوريه همچنين تعدادي سلاح و نارنجك و موشك هاي "لاو" و مهمات را به غنيمت گرفتند كه روي آنها عبارت "لواء الاسلام به فرماندهي زهران علوش" نوشته شده بود.
يكي از نيروهاي ديده بان ارتش سوريه گفت: اين غنيمت ها شامل انواع سلاح، تيربارها و موشك انداز "ميم.دال" ساخت رژیم صهیونیستی بود.
اين منطقه از نظر گروههاي مسلح، بسیار حياتي به شمار مي رود زيرا نقطه تلاقي و ارتباط بين چند منطقه است كه گروههاي مسلح در آنجا مستقر هستند اما ارتش سوريه با كمين خود توانستند بيش از 40 نفر از آنها را به هلاکت برساند. اين دومين كمين ارتش سوريه در اين منطقه به شمار مي رود.
در محور جنوبي، درگيري هايي بين نيروهاي ارتش سوريه و افراد مسلح در محور حجيره روي داد كه منابع نظامي از كشته شدن شماري از افراد مسلح جبهه تروريستي النصره در جريان آن خبر دادند. ارتش سوريه همچنين گروه هاي مسلح در منطقه بساتين المليحه را هدف قرار داد.
ارتش سوريه پس از پیشروی در منطقه المصانع درغرب، توانست چند مقر استقرار گروه هاي مسلح را در منطقه المعظميه به كنترل خود در آورد.
مسئولان ارتش سوريه حملات و انفجارهاي تروريستي افراد مسلح را واكنش اين افراد به پيروزي هاي ارتش در همه جبهه ها عنوان کرده اند.
14:32              25.10.              Fa

پربیننده ترین خبرها