آزاد سازی شهرالسفیره، نقطه اوج اختلاف تروریست ها

آزاد سازی شهرالسفیره، نقطه اوج اختلاف تروریست ها
شنبه 11 آبان 1392 - 20:52

العالم - در پی شکست سنگین گروه های تروریستی در برابر ارتش سوریه در شهر السفیره واقع در شرق حلب، برخی از این گروه ها، گروهک داعش (دولت اسلامی در عراق و شام) را به خیانت و خدمت به برنامه های بیگانگان متهم کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، وقتی "مرکز اطلاع رسانی حلب" که سخنگوی گروه های تروریستی در منطقه حلب شرقی است، از عقب نشینی کامل این گروه ها از شهر السفیره خبر داد، یاس و نومیدی شدیدی بر عناصر مسلح خیمه افکند.

در بیانیه مرکز اطلاع رسانی حلب آمده است: اتاق عملیات السفیره، در پیام پیشین، به همه گردان ها هشدارداده بود که به سمت ریف جنوبی(حلب) حرکت کنند و جلوی پیشروی ارتش سوریه را بگیرند؛ اما شمار اندکی از گردان ها به این پیام پاسخ مثبت دادند.

برپایه این گزارش، آزادی شهر مهم و راهبردی السفیره، به فرافکنی گروه های تروریستی و متهم کردن یکدیگر به بزدلی و خیانت و حتی همدستی با دولت سوریه منجر شد.

منابع آگاه از مخالفان دولت سوریه، تاکید می کنند که ورود ارتش سوریه به شهر السفیره، سبب نابود شدن روحیه گروه های مسلح در حلب شد، به این ترتیب گروه های مسلح از یک سو از پیشروی ارتش سوریه بیمناک شده اند و از سوی دیگر از سرکشی و عصیان نیروهای داعش در مناطق حلب نگران هستند.

شدت نگرانی مخالفان دولت سوریه به حدی است که موجب نگرانی و ناامیدی تروریست ها شده، به طوری که در صفحه "التنسیقات" وابسته به گروه های مخالف دولت دمشق بر روی سایت های اجتماعی هجمه های شدیدی علیه گروهک داعش شکل گرفته است، زیرا به زعم آنها این گروهک، کنترل شهر السفیره را در دست داشته است.

علاوه بر آن هجمه هایی علیه گروهک "احرار الشام" و همچنین "زهران علوش"، فرمانده باصطلاح لشکر "جیش الاسلام" صورت گرفته است، به طوری که این گروهک ها و افراد به خیانت و همدستی با بیگانگان متهم و گروه هایی بزدل و دروغگو معرفی شده اند.

منابع آگاه از مخالفان دولت سوریه، تاکید کرده اند که آزاد شدن شهر السفیره توسط ارتش سوریه، جلوی قاچاق سلاح و کالا میان دو سوی شهر را که سود سرشاری به جیب گروه های مسلح می ریخت، خواهد گرفت.26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها