حملات خمپاره ای تروریست ها به حومه دمشق

حملات خمپاره ای تروریست ها به حومه دمشق
شنبه 11 آبان 1392 - 21:55

العالم - تروریست های در حال جنگ در سوریه که در روزها و ماه های اخیر شکست های پی در پی از ارتش سوریه متحمل شده اند، برای ابراز وجود با شلیک 3 گلوله خمپاره، مردم منطقه الروضه در حومه دمشق را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش شامگاه شنبه خبرنگار شبکه العالم در سوریه، حملات تروریستی خمپاره ای به منطقه الروضه حومه دمشق موجب آسیب دیدن تعدادی از مردم این منطقه و خسارت های مالی شد.

تروریست ها امروز همچنین با انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی مرکز فرهنگی "یبرود" در شمال دمشق، چند شهروند سوری را کشته و تعدادی را نیز زخمی کردند.

به گزارش خبرنگار العالم، اصابت دو گلوله خمپاره تروریست ها به خیابان "خالد بن ولید" در دمشق نیز به زخمی شدن سه شهروند سوری و به بار آمدن خسارت مادی به شهروندان منجر گردید.

در همین زمینه خبرگزاری "سانا" نیز از مجروح شدن 9 شهروند سوری بر اثر حمله خمپاره ای تروریست ها به مناطق مسکونی جرامانا در ریف دمشق خبر داد.

به گفته یک منبع مسوول، تروریست ها با شلیک 5 گلوله خمپاره دیگر به مناطق الروضه و البلدیه در اطراف دمشق، 9 شهروند سوری را مجروح کردند که جراحت دو تن از آنها عمیق گزارش شده است.

این منبع می افزاید: در این اقدام تروریستی خسارت های مادی به چند مغازه و خودرو وارد شده است.

خبرگزاری سانا همچنین خاطرنشان کرد که دو شهروند سوری دیگر در نتیجه حمله خمپاره ای تروریست ها به منطقه مسکونی و تجاری الجالبیه دمشق، زخمی شده اند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها