پیش روی ارتش سوریه در جنوب حمص

پیش روی ارتش سوریه در جنوب حمص
پنج‌شنبه 16 آبان 1392 - 21:53

ارتش سوریه پس از پاکسازی شهرک "صدد" در حومه جنوبی حمص هم اکنون به سمت روستای "مهین" در حال پیشروی است.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از سوریه، انبارهای سلاح در منطقه مهین مورد توجه تروریست های سوری قرار گرفته است و ارتش سوریه برای پاکسازی این منطقه تلاش می کند، انبارهای مهمات را از محاصره تروریست ها خارج کند.

پیش از این ارتش سوریه به همراه نیروهای دفاع ملی ضربات مهلکی به تروریست هایی که به انبارهای سلاح نفوذ کرده بودند،  وارد کرده بود.

یکی از نظامیان ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: ارتش سوریه و نیروهای دفاع ملی در شهرک صدد منطقه را از لوث تروریست ها که اکثرا غیرسوری بودند، پاک کردند. این عملیات به دلیل اینکه شهروندان سوری در محاصره بودند و عملیات به سرعت انجام شده در نوع خود بی سابقه بوده است.

وی افزود: ما اینک به سمت روستای میهن حرکت می کنیم تا انبارهای مهمات آن را از محاصره خارج کنیم و امروز به ورودی های روستا نزدیک شده و در فاصله 100 تا 200 متری از انبار مهمات قرار گرفته ایم.

ارتش سوریه موفق شد تعداد زیادی از تروریست ها را که تابعیت های مختلف غیرسوری داشتند به هلاکت برساند و مهمات و خودروهایشان را منهدم کند.

یکی از فرماندهان ارتش سوریه به خبرنگار ما گفت: به سوی انبار مهمات به راه افتاده ایم و به تپه های مشرف به آن رسیده ایم و اینک در چندصد متری آنها قرار داریم.

با توجه به اهمیت استراتژیک روستای مهین در جنگ آینده "القلمون" ارتش باید این روستا و روستاهای "الحفر" و "حوارین" که هنوز تحت سیطره تروریست ها قرار دارد را پاکسازی کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها