قطع خطوط ارتباطی تروریست ها در جنوب دمشق

قطع خطوط ارتباطی تروریست ها در جنوب دمشق
جمعه 17 آبان 1392 - 11:37

العالم - با تسلط نيروهاي ارتش سوريه بر شهرك هاي سبينه بزرگ و سبينه كوچك و غزال، خطوط ارتباطی تروریست ها در جنوب دمشق قطع شد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، شکست تروریست ها در مناطق ریف دمشق از سوی ارتش سوریه موجب شده که تروریست ها اردوگاه آوارگان فلسطينی یرموک را در این استان برای تجمع انتخاب کنند.

پس از عملیات ارتش سوریه در شهر سبینه در ریف دمشق و آزادسازی این شهر و مناطق اطراف آن، تروریست های مستقر در این مناطق به سمت روستاي "حجر الاسود" و اردوگاه يرموك متواري شده اند به گونه اي كه اين اردوگاه اكنون به آخرين مخفيگاه هاي تروریست ها در استان ریف دمشق تبديل شده است.

طي ده روز گذشته مناطقه سه گانه سبينه بزرگ، سبينه كوچك و غزال شاهد درگيري هاي شديدي میان تروریست ها و ارتش سوریه بود كه در نهايت به تسلط كامل ارتش سوريه بر اين مناطق و فرار تروریست ها  منجر شد. تروریست ها فرار خود از این منطقه را عقب نشيني تاكتيكي به طرف اعلام کرده اند.
شهرك سبينه گذرگاه اصلي كمك ها به تروریست ها در جنوب دمشق به شمار مي رود. اين منطقه به علت اينكه در جاده درعا (هم مرز با اردن) به القدم و الكسوه قرار دارد از اهميت راهبردي زیادی برخورداراست.
با پيروزي در شهرک سبینیه مسير عبور براي نيروهاي ارتش سوريه براي حركت به طرف حجر الاسود و اردوگاه يرموك باز شده است.

منابع آگاه در دمشق به  پايگاه خبري "حدث نيوز" گفتند كه افراد مسلح به اردوگاه يرموك در حومه جنوبي دمشق پناه برده اند و همه آنها در آن شهرک تجمع خواهند كرد كه اين امر، كار را براي نيروهاي ارتش سوريه براي نابود كردن همه آنها در يك عمليات برنامه ريزي شده، آسان خواهد كرد. اكنون تروریست های موجود در استان ریف دمشق در منطقه بسته قرار دارند و سرنوشت جز هلاکت یا اسارت برایشان باقی نمانده است. 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها