آمادگي ميليون ها زائر حسيني براي مراسم عاشورا در كربلا

آمادگي ميليون ها زائر حسيني براي مراسم عاشورا در كربلا
چهارشنبه 22 آبان 1392 - 19:32

شهر مقدس کربلا در چارچوب طرح گسترده امنیتی، آماده پذیرایی از میلیون ها زائر داخلی و خارجی برای برگزاری مراسم عاشورای حسینی است.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار العالم از عراق، همه نهادهای خدمات رسانی در این کشور برای برگزاری مراسم روز عاشورا به حالت آماده باش در آمده اند.

«عقیل الطریحی» استاندار کربلا به خبرنگار العالم، گفت: آمادگی در استان برای استقبال از زائران عاشورا در سطوح خدماتی، امنیتی و مردمی تکمیل شده است.

از چند روز قبل هزاران نیروی ارتش و پلیس در طرح گسترده امنیتی شرکت دارند، شهر به چند منطقه امنیتی تقسیم شده و نیروی هوایی به یاری نیروهای زمینی شتافته است.

«عثمان الغانمی» فرمانده منطقه عملیاتی «الفرات المتوسط» گفت: کمک هوایی در مناطق مختلف استان در چارچوب طرح گسترده امنیتی آغاز شده است. همچنین بازرسی ها بدون هیچ مشکلی در حال انجام بوده و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.   

نیازهای زائران مانند آب، غذا و اقامت گاه به طور رایگان تهیه شده و صدها هیات حسینی در مناطق مختلف شهر به عزاداران خدمت رسانی می کنند.

یکی از مسئولان هیات های عزاداری در کربلا گفت: ما برای زائران تمام خدمات ضروری از جمله سه وعده غذا در روز، نوشیدنی، اقامت گاه، نمازخانه و وضوخانه را فراهم کرده ایم.

13-10:55
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها