راز کیف کنار سید حسن نصرالله چه بود؟

راز کیف کنار سید حسن نصرالله چه بود؟
جمعه 24 آبان 1392 - 19:04

تهران - حضور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جمع عزاداران حسینی در روز عاشورا و سخنرانی او به قدر کافی خبر ساز بود تا اینکه رسانه ها تلاش کردند حاشیه هایی نیز بر آن بیافزایند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، سخنراني سيدحسن نصرالله در ضاحيه بيروت در آخرین روز دهه اول محرم و كيف همراه محافظ وی توجه ويژه كاربران شبكه هاي اجتماعي و بيشتر پايگاه هاي خبري را به دنبال داشت.

به گفته منابع لبنانی يكي از محافظان، هنگام سخنراني سيدحسن نصرالله كيف دستي سياهي در دست داشت كه منجر به كنجكاوي بسياري از مردم براي دانستن محتواي آن شد به گونه اي كه ديروز (پنجشنبه) بيشتررسانه هاي سياسي جهان عرب اين خبر را منتشر كردند.

اما کنجکاوی رسانه ها بالاخره نتیجه بخش بود و در خبرها اعلام شد که كيف دست محافظ در واقع يك سپر تاشو ضد گلوله و بسيار پيشرفته است كه در برابر هرنوع گلوله اي مقاومت دارد.

به گفته این منابع اين سپر كه به طور گسترده توسط اسكاتلنديارد و براي عمليات ضد تروريستي استفاده مي شود در مقابل بمب هاي دستي آتشزا نيز مقاوم است و در اوضاع فوق العاده و بحراني كاربرد بسزايي دارد.

قدرت اين سپرهاي به اصطلاح مسافرتي و قابل حمل به گونه اي است كه مي تواند جلوي گلوله هاي رگبار AK47 را بگيرد و پس از باز شدن قادر است، مساحت مناسبي را پوشش دهد و امكان خارج شدن سريع شخص را از صحنه ترور مهيا كند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها