خدمت تشکیلات خودگردان به صهیونیست ها!

خدمت تشکیلات خودگردان به صهیونیست ها!
جمعه 1 آذر 1392 - 08:34

العالم - یک نویسنده فلسطینی تشکیلات خودگردان فلسطین را متهم کرد که با تقویت امنیت شهرک نشینان صهیونیست، کمک ارزنده ای به رژیم اشغالگر قدس برای ادامه سیاست ساخت شهرک های بیشتر ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، " صالح النعامی " تاكيد كرد: تشكيلات خودگردان با ايفاي نقش مهم و سرنوشت سازي كه در بهبود شرايط امنيتي شهرك هاي صهيونيست نشين دارد، نقش محوري را در تقويت پروژه شهرك سازي در كرانه باختري و قدس اشغالي بازي مي نمايد و باعث جذب تعداد هر چه بيشتر صهيونيست ها جهت زندگي در اين مناطق مي گردد.

وی در ادامه افزود: مشاركت تشكيلات خودگردان و رژيم صهيونيستي در نبرد عليه جنبش هاي مقاومت در كرانه باختري كه شكل همكاري هاي اطلاعاتي و هماهنگي هاي امنيتي را به خود مي گيرد‌ و نيز نقش گسترده اي كه دستگاه هاي امنيتي رام الله در از بين بردن منابع حمايتي مقاومت ايفا مي كنند تا حد زيادي به تقويت احساس امنيت شخصي و جمعي در ميان شهرك نشينان صهيونيست ساكن كرانه باختري و قدس اشغالي انجاميده و باعث شده است تا گروه هاي جديدي از يهوديان، شهرك هاي صهيونيست نشين موجود در كرانه باختري را براي زندگي انتخاب كنند.    

وي خاطرنشان ساخت: همكاري هاي امنيتي تشكيلات خودگردان تنها باعث جذب هر چه بيشتر يهوديان به شهرك هاي صهيونيست نشين نشد ؛ بلكه اين همكاري ها نقش مهمي را در تقويت شرايط اقتصادي شهرك هاي مذكور داشت. براي اثبات اين مطلب بايد به تحقيقي اشاره كنيم كه در تاريخ 20 سپتامبر 2013 توسط تارنماي صهيونيستي «وللا» منتشر شد. در اين تحقيق آمده بود كه شهرك هاي يهودي نشين در عرصه توريسم داخلي نقش مهمي را دارند و اين موضوع نتيجه نقشي است كه تشكيلات خودگردان در بهبود شرايط امنيتي شهرك هاي صهيونيست نشين ايفا مي نمايد. در تحقيق مذكور مي خوانيد كه به خاطر بهبود شرايط امنيتي، مجتمع صنعتي «بركان» كه در نزديكي شهرك صهيونيست نشين آريل، واقع در شمال غرب كرانه باختري قرار دارد، به يكي از مهم ترين مجتمع هاي صنعتي در اراضي اشغالي تبديل شده و عرصه هاي فعاليت در اين مجتمع افزايش يافته است تا جايي كه تعداد زيادي از سرمايه گذاران يهودي براي راه اندازي كارخانه در اين منطقه اقدام مي ورزند و اين در حالي است كه در زمان شعله ور شدن انتفاضه الاقصي، فعاليت اين مجتمع به طور كامل متوقف شده بود.

وي در مقاله اي كه توسط پايگاه خبري «الجزيره نت» منتشر شده، آورده است: در رفتارهاي تشكيلات خودگردان، چيزي كه از همه تلخ تر مي باشد، آن است كه اين نهاد پافشاري فراواني بر حفظ امنيت شهرك نشينان يهودي دارد و حال آنكه روند جنايت هاي اين جماعت (شهرك نشينان) عليه فلسطينيان كرانه باختري به شدت افزايش يافته است. جنايت هايي كه شامل تعدي به جان اهالي كرانه باختري، تجاوز به خانه ها و به آتش كشيدن مساجد مي باشد.

در بخشي ديگر از اين مقاله آمده است: در اين نكته ترديدي نيست كه همكاري امنيتي تشكيلات خودگردان در يهودي سازي كرانه باختري نقش داشته و به تقويت پروژه هاي شهرك سازي و يهودي سازي كمك كرده و صهيونيست ها را وسوسه نموده است تا مواضع هر چه افراطي گرايانه تري را اتخاذ نمايند. آيا اين عاقلانه است كه ابومازن به عنوان نماينده ملت فلسطين، بيش از هر طرف ديگري در نابودي آرمان فلسطين مشاركت داشته باشد؟!   

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها