حكم بازداشت کودک چهارساله فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی

حكم بازداشت کودک چهارساله فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی
پنج‌شنبه 7 آذر 1392 - 21:18

مرکز اطلاعات وادی حلوه در قدس گزارش داد: نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی حکم بازداشت محمد زین الماجد کودک چهارساله فلسطینی را صادر کردند.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه خبری العالم به نقل از روزنامه القدس العربی، پدر کودک با مشاهده نیروهای اشغالگر که برای تحویل گرفتن کودک آمده بودند، غافلگیر شد.
جالب آنکه افسر مجری دستور وقتی مشاهده کرد پدر کودک از وی خواست دستکم پوشک و شیر ببرد چون کودک در زندان به آن نیازمند است، از اجرای دستور خودداری نمود.
گفته شده که اتهام این کودک آن است که باعث شده یک شهرک نشین صهیونیست زخمی شود.       
حکم بازداشت کودک مزبور در چارچوب دستگیری کودکان بیت المقدس قرار دارد. 
منابع حقوقی گفتند، اشغالگران صهیونیست به تازگی یحیی الرجبی کودک 13 ساله فلسطینی از استان الخلیل را به مدت 18 ساعت بدون آب و غذا در زندان عتصیون به حال خود رها کردند. 
یحیی که آزاد شده است، افزود، مزدوران رژیم وی را ساعت 12 شب دستگیر کرده، جلوی پایش تیراندازی نموده و پس از ضرب وی با قنداق تفنگ، به وی دستبند زدند. همچنین وی در زندان مورد شکنجه روحی و جسمی قرار گرفت.  
  
شمار کودکان فلسطینی زندانی در زندانهای اشغالگران صهیونیست 180 نفر است که با بدرفتاری، نقض حقوق اساسی مانند عدم امکان اعتراض به بازداشت بدون حکم، نداشتن حق سوال درباره علت بازداشت حق استیناف، نداشتن حق گرفتن وکیل و تماس با دنیای خارج مواجهند.        
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها