هلاکت شماری از تروریست ها در سوریه

هلاکت شماری از تروریست ها در سوریه
جمعه 8 آذر 1392 - 12:18

العالم - در درگیری های میان ارتش سوریه و گروهک های تروریستی در مناطق مختلف این کشور، شماری از تروریست ها و برخی از فرماندهان آنها به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم ، در ادامه پیروزی های ارتش سوریه در مناطق مختلف ، نیروهای سوری موفق به کشف شبکه ای از تونل های زیرزمینی که حاوی حجم قابل توجهی از انواع سلاح و مهمات ذخیره سازی از سوی تروریست ها در استان ریف دمشق بود، شدند.

در این گزارش با اشاره به درگیری میان ارتش سوریه و گروه های تروریستی در مناطق قلمون و غوطه شرقی تاکید شده است: ارتش سوریه با ضبط مقادیر زیادی از ادوات و تجهیزات پزشکی که تروریست ها از منطقه "قاره" به سرقت برده بودند، توانست با محاصره گروهی از تروریست های وابسته به گروهک "داعش" و هلاکت "سلیمان النصاری" سرکرده این گروهک تروریستی در "غوطه شرقی" آنها را غافلگیر کند.

این گزارش می افزاید: همچنین نظامیان سوری موفق شدند شماری از عناصر مسلح را در منطقه "دیر عطیه" به هلاکت برسانند.

منابع نظامی سوری با اعلام اسامی برخی از تروریست های سرشناس که در "دیرعطیه" به دست ارتش سوریه کشته شده اند، از هلاکت سرهنگ "فواز ابومحسن" وابسته به ارتش موسوم به آزاد در منطقه "قلمون" در ریف دمشق خبر دادند.

در همین حال خبرنگار العالم به نقل از منابع نظامی سوری از کشته شدن شماری از عناصر مسلح از جمله "فراس انور المصری" وابسته به گردان موسوم به "لواء المعتز بالله" در روستای عثمان در حومه درعا خبر دادند.

همچنین گفته شده که نیروهای امنیتی سوریه طی عملیاتی موفق به دستگیری "رعد حمادی شهاب" یکی از عاملان انفجارهای تروریستی عراق در سوریه شده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها