رژیم صهیونیستی عامل ترور فرمانده حزب الله

رژیم صهیونیستی عامل ترور فرمانده حزب الله
پنج‌شنبه 14 آذر 1392 - 14:38

بیروت(العالم) – حزب الله لبنان، رژیم صهیونیستی را به ترور "حسان اللقیس" از فرماندهان مقاومت اسلامی، متهم و تاکید کرد که تل آویو مسئول تبعات هدف قراردادن رهبران و کادرهای مقاومت است.

خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم امروز (پنجشنبه) گزارش کرد که بر اساس اطلاعات واصله، سه فرد مسلح با کمین در پارکینگ ساختمان محل سکونت اللقیس، چندین گلوله به وی شلیک و پس از شهادتش، محل را به سوی مکانی نامعلوم ترک کردند.

یک شاهد عینی گفت، ورود آنان مشاهده نشده اما فرارشان دیده شده ؛ چون ساختمان مجهز به در آهنین کنترل از راه دور بوده و فقط ساکنان آن را دراختیار دارند.

رژیم صهیونیستی پیش از این چند بار برای ترور اللقیس اقدام و هر بار ناکام مانده بود از جمله دو بار در دوره جنگ ژوئیه 2006 علیه لبنان که به جای وی فرزندش را به شهادت رساند تا اینکه هفت سال بعد، و سه شنبه شب (12 آذر ماه 1392) پدر به فرزند شهیدش پیوست. 

امین حطیط کارشناس نظامی و استراتژیک به العالم گفت: این ترور در چارچوب سیاست انتخاب و تعقیب هدف و انتخاب زمان و شرایط مناسب قرار دارد.

وی افزود: این موارد نشان می دهد، رژیم اسراییل در این ترور دست داشته و در این زمینه از نفوذ عربستان در لبنان استفاده کرده است.

"حاج حسان اللقیس" حدود ساعت 10 شب سه شنبه (به وقت محلی) (12 آذرماه1392) مقابل منزلش در "سن تریز" ترور شد و به شهادت رسید.

MKH-5-10:31

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها