حزب الله لبنان موضع خود را درباره بحرین تغییر نمی‌دهد

حزب الله لبنان موضع خود را درباره بحرین تغییر نمی‌دهد
دوشنبه 18 آذر 1392 - 11:26

حزب الله لبنان موضع خود را در قبال مسأله بحرین تغییر ناپذیر دانست و اعلام کرد، رسانه ها در بیان مظلومیت ملت شریف بحرین کوتاهی کردند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد، موضع نماینده مجموعه رسانه‌های لبنان (المنار و رادیو نور) در نشست مجمع عمومی اتحادیه رادیوهای کشورهای عربی در تونس، ارزیابی شخصی این هیأت بوده و در این زمینه به فرماندهی حزب الله لبنان رجوع نشده است.
در این بیانیه آمده است: موضع ما در حمایت از مسأله ملت مظلوم بحرین هیچگاه تغییر نخواهد کرد، و ما ظلم مسئولان بحرینی ضد ملت این کشور را بزرگ می دانیم و این ظلم همچنان به دلیل محروم کردن ملت بحرین از حقوق بدیهی خود در مشارکت سیاسی ادامه دارد.
حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: طرفی که باید از آن عذرخواهی شود، خود ملت بحرین است که برای بیش از 2 سال و نیم صبر و تحمل بی نظیری را از خود نشان داد، و اقدامات تأسف بار رژیم حاکم را تحمل کرد ولی با این وجود همه تلاشها و فشارها برای بستن دهانها و خاموش کردن صدای حق به نتیجه نرسید.
حزب الله لبنان تأکید کرد: رسانه‌ها در بیان مظلومیت ملت شریف بحرین کوتاهی کردند؛ تهدید و ارعاب و اتهامات ظالمانه حاکمان بحرین ضد کسانی که از مردم بحرین و مسأله عادلانه آنها حمایت می کنند، دلیل دیگری بر ناتوانی حاکمان این کشور در گفت وگو با مردم خود است.

پربیننده ترین خبرها