تروریستها از شهروندان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند؛

گزارش العالم از جنایات تروریست‌ها در عدرای سوریه

دوشنبه 2 دی 1392 - 18:52

خبرنگار شبکه العالم در دمشق از وخامت اوضاع در شهر عدرا به دلیل ادامه جنایات گروه های مسلح و استفاده از شهروندان به عنوان سپر انسانی برای جلوگیری از پیشروی ارتش در این منطقه خبر داد.

"مازن سلمو" امروز (دوشنبه) گزارش داد: اوضاع شهر عدرا در ریف دمشق به علت ادامه کشتار و آدم ربایی از سوی گروه های تروریستی و استفاده از اهالی این منطقه به عنوان سپر انسانی، روز به روز وخیم تر می شود.
یک نظامی سوری در شهر عدرا در این خصوص به خبرنگار العالم گفت: با توجه به این که گروه های مسلح از اهالی شهر عدرا به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند، پیشروی ارتش سوریه در این منطقه به کندی صورت می گیرد زیرا ارتش نمی خواهد هنگام عملیات به شهروندان آسیب برسد. خبرنگار العالم اظهار داشت: نیروهای ارتش سوریه که در اطراف شهر عدرا مستقر شده اند تا در فرصتی مناسب عملیات پاکسازی را اجرا کنند، دو خودروی حامل سلاح و تجهیزات برای ترروریست ها را که در صدد ورود به شهر بود، منهدم کردند.
سلمو در ادامه به درگیری بین نیروهای ارتش سوریه و گروه های مسلح در دیر سلمان اشاره کرد و افزود: در این درگیری ها "عمار حیدر"، یکی از سرکردگان گروه موسوم به جنبش احرار الشام وابسته به جبهه اسلامی، در غوطه شرقی به هلاکت رسید و درعملیاتی دیگر مواد منفجره جاسازی شده در یک خودرو  در منطقه ای درغرب دمشق نیز خنثی شد.
خبرنگار العالم گفت: حمله تروریستی روز گذشته گروه های مسلح به یک مدرسه ابتدایی در شهرک ام العمد در 45 کیلومتری شرق حمص، 150 کشته و زخمی بر جای گذاشت اما با وجود این اهالی این شهرک در گفت و گو با خبرنگار العالم بر ایستادگی در برابر تروریست ها و کمک به پیروزی ارتش تاکید کردند.
Ma.11:04.23

پربیننده ترین خبرها