خبرنگار العالم: دهها تروریست درالقنیطره کشته شدند

خبرنگار العالم: دهها تروریست درالقنیطره کشته شدند
جمعه 11 بهمن 1392 - 11:37

خبرنگار شبکه العالم در سوریه گزارش داد: ارتش سوریه دهها نفر از عناصر گروه تروریستی "احرار الشام" را در مخفی گاه هایشان در جنوب منطقه القنیطره به هلاکت رساند.

خبرنگار شبکه العالم در گزارش امروز خود افزود: ارتش سوریه همچنین مخفی گاه های عناصر مسلح در داریا، کفربطنا، حرستا و کشتزارهای عالیه را هدف قرار داد.

ارتش سوریه همچنین با پیشروی در ریف حمص، مناطق اطراف یکی از اماکن باستانی معروف به البریج و همچنین شماری از اماکن منطقه الزاره را تحت کنترل خود در آورد و عناصر مسلح را در تپه های العبودیه و برغلان غربی و شرقی در ریف قصیر، هدف قرار داد.

در حلب و ریف حلب نیز، نیروهای ارتش سوریه، گروه های مسلح را در مناطق الفردوس و الشعار هدف قرار دادند و مخفی گاه های آنان را در حریتان و عندان و اطراف زندان مرکزی، نابود کردند.

در این میان، عناصر گروه تروریستی جبهه النصره، از رسیدن کمک های بشردوستانه به اردوگاه الیرموک دمشق جلوگیری کردند و به کاروان های امدادرسانی و غیرنظامیانی که برای دریافت سهمیه مواد غذایی و دارو تجمع کرده بودند، تیراندازی کرده و هفت نفر را زخمی کردند.

این در حالی است که چند روز پیش، یک محموله از کمک های بشردوستانه، با موفقیت به ساکنان این اردوگاه تحویل داده شده بود. در این اردوگاه که در محاصره عناصر مسلح تروریست قرار دارد، اوضاع انسانی به شدت نابسامان است و ساکنان آن، از گرسنگی و بیماری رنج می برند به طوری که از اواسط سال گذشته میلادی تاکنون، 85 نفر از ساکنان این اردوگاه، فوت کرده اند.
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها