حمله به خانه ها و بازداشت مردم بحرین

حمله به خانه ها و بازداشت مردم بحرین
سه شنبه 6 اسفند 1392 - 12:36

جمعیت وفاق بحرین با محکوم کردن اقدامات تحریک آمیز نیروهای آل خلیفه در مناطق قلالی و سماهیج و حمله به خانه ها و بازداشت مردم این منطقه، اینگونه اقدامات را یادآور زمان اجرای قانون فوق العاده دانست.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جمعیت وفاق تاکید کرد که دیدن تصاویر و اطلاعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی که حاکی از تجاوز آشکار به حقوق بشر است؛ تداعی کننده دوران اجرای وضعیت فوق العاده و سرکوبهای شدید آن زمان است.
وفاق خاطرنشان کرد: نوشتن عبارت های آزاردهنده روی دیوار منازل و خودروی زندانیان و رفتار نیروهای امنیتی هنگام بازداشت شهروندان نشانگر انتقامجویی و کینه توزی عاملان آن است، و نه اجرای قانون؛ چرا که قانون این گونه جنایات را محکوم می کند.
اداره آزادی و حقوق بشر جمعیت  وفاق نیز رژیم بحرین را مسئول حفظ سلامتی زندانی بیمار "محمد عبدالله التاجر" دانست. وی از اگوست 2013 بازداشت شده و مزدوران آل خلیفه به صورت تعمدی از معالجه وی جلوگیری کرده اند.
محمد عبدالله التاجر از درد شدید در ناحیه سر و افت دایمی میزان قند خون رنج می برد که در اثر آن بارها در زندان بیهوش شده و هربار به درمانگاه زندان الحوض الجاف برای دریافت مسکن منتقل شده است و از معالجه وی توسط پزشک متخصص جلوگیری به عمل آمده است.
اداره آزادی و حقوق بشر جمعیت وفاق با تاکید بر این که برخورداری از درمان حق طبیعی هر انسان است تاکید کرد، اقدام رژیم بحرین در محروم کردن زندانیان از امکانات بهداشت و درمان نقض خطرناک حقوق بشر و اقدامی کاملا غیر انسانی است، و جامعه جهانی و به ویژه هیات کمیساریای عالی حقوق بشر که به بحرین سفر کرده است، باید به این مساله رسیدگی کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها