فرواخوان برای معرفی تروریستها در بحرین؛

"تروریست واقعی در بحرین کیست؟"

شنبه 17 اسفند 1392 - 12:23

ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین فراخوانی را تحت عنوان "تروریست واقعی در بحرین کیست؟" آغاز کرد که هدف از آن معرفی مسئولان جنایتها در بحرین به جامعه جهانی است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در این فراخوان که در شبکه های اجتماعی آغاز شده، کاربران با انتشار تصاویر و عکس های جنایات رژیم بحرین علیه ملت این کشور، به صورت گسترده در آن مشارکت می کنند.

ائتلاف ائتلاف جوانان 14 فوریه، در پایگاه اینترنتی خود برای تشریح این فراخوان نوشت: این فراخوان درقالب انتشار تصاویر خشونت نیروهای امنیتی آل خلیفه، نقض حقوق معترضان مسالمت جو و کشتار مردم بحرین به دست مزدوران خارجی است.

ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین افزود: در این فراخوان تلاش می شود با انتشار گسترده تصاویر در پایگاههای اجتماعی و مشارکت کاربران در سایت توئیتر با هشتگ "#چه کسی تروریست است"، نقاب از چهره تروریستی آل خلیفه بردارد.

این فراخوان با استقبال گسترده مردم در شبکه های اجتماعی از طریق انتشار تصاویر جنایات رژیم آل خلیفه و مشارکت هزاران نفری در هشتگ یاد شده مواجه شده است.

براساس این گزارش، اوج این فراخوان در شناسایی "راس هرم تروریسم" در بحرین و انتشار تصویرش در سراسر جهان همراه با اشاره به جنایت های تروریستی مستند سازی شده او خواهد بود.

ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین فراخوان خود را درپی آن آغاز کرد که هیأت وزیران بحرین اخیرا نام این ائتلاف را در فهرست به اصطلاح تروریسم خود قرار داد. شورای همکاری خلیج فارس هم از این اقدام آل خلیفه حمایت کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها