هلاکت تروریست‌های یمنی "جبهه عربستان" در سوریه

هلاکت تروریست‌های یمنی
چهارشنبه 6 فروردين 1393 - 22:34

العالم - ارتش سوریه شماری از اعضای گروهک تروریستی موسوم به "جبهه اسلامی" را که مورد حمایت عربستان سعودی هستند، در استان ریف دمشق به هلاکت رساند.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شماری از اعضای گروهک تروریستی موسوم به جبهه اسلامی، در حمله ارتش سوریه به عدرا، جوبر و زبدانی در استان ریف دمشق به هلاکت رسیدند و سلاح و مهمات آنان منهدم شد.

به نوشته خبرگزاری سوریه (سانا)، از میان این کشته ها، "احسان درویش" و "علاء کعکه" شناسایی شدند.

 همچنین در روستای عربین نیز با شناسایی مخفیگاه تروریست ها از سوی ارتش سوریه و حمله به آن، شماری از تروریست ها به هلاکت رسیده و مخفیگاه آن ها منهدم شد.

 بر پایه این گزارش، نیروهای ارتش سوریه همچنین با حمله به محل تجمع تروریست ها در کشتزارهای عالیه در منطقه دوما، 6 تروریست ها را به هلاکت رسانده و 5 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

نیروهای ارتش سوریه امروز همچنین در چندین عملیات در مناطق حوش عرب، رنکوس و الرحیبه در القلمون، مخفیگاه های تروریست ها را منهدم کرده و شماری از آنان از جمله عیسی قصاب و احمد زهره را در حوش عرب و رنکوس به هلاکت رساند. در این میان شماری دیگر از جمله احمد منذر الصباغ و یحیی صدیق نیز در البتراء واقع در منطقه الرحیبه کشته شدند.

در کوه های شرق شهر الزبدانی نیز، عملیات نیروهای ارتش سوریه به نابودی یک قبضه ضدهوایی 23 میلی متری و یک خودروی مجهز به مسلسل سنگین انجامید و شماری از عناصر مزدور تروریست از دیگر کشورهای عربی، نظیر عدی ابوعلام از یمن به هلاکت رسیدند.

26

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها