گزارش خبرنگار العالم از آخرین تحولات سوریه

گزارش خبرنگار العالم از آخرین تحولات سوریه
دوشنبه 18 فروردين 1393 - 17:27

العالم - نیروهای ارتش سوریه در تازه‌ترین حملات خود به تروریست‌ها چند خودرو متعلق به گروه‌های مسلح را در منطقه الحردانه در حومه شهر حماه منهدم کردند که به هلاکت سرنشینان آنها منجر شد.

به گزارش خبرنگار العالم در سوریه، نیروهای ارتش دو خودروی متعلق به گروه تروریستی موسوم به "جبهه النصره" را نیز در ورودی عدرا در حومه دمشق منهدم و چند تن از افراد مسلح را به هلاکت رساندند.

خبرنگار العالم افزود: در حملات تروریستی گروه های مسلح به منطقه حمدانیه در حلب یازده غیر نظامی کشته و حدود 20 غیر نظامی دیگر زخمی شدند.

همچنین در درگیری های اردوگاه آوارگان سوریه "المیه و میه" در جنوب لبنان پنج نفر از جمله یکی از سرکردگان گروه العوده به هلاکت رسیده اند و ممکن است شمار کشته شدگان این درگیری ها افزایش یابد.

به گفته خبرنگار العالم تمامی ورودی های اردوگاه المیه و میه بسته شده است و درگیری ها همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش نیروهای ارتش سوریه همچنین یک خودروی وابسته به گروه های مسلح را در مسیر شهرک کفرلاها در حومه حمص منهدم کردند و سرنشینان آن را به هلاکت رساندند.

خبرنگار العالم گفت: نیروهای ارتش سوریه با حمله به یکی از مقرهای افراد مسلح در منطقه الغوطه در حمص شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند و چند تن از آنها را نیز دستگیر کردند.

بر اساس گزارش های دریافتی، افراد مسلح همچنین "فرانسیس فندرلخت" کشیش مسیحی را در محله بستان الدیوان در حومه حمص ترور کردند. 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها