بدون‌های کویت ابزار جدید آل‌خلیفه برای تغییر بافت بحرین

بدون‌های کویت ابزار جدید آل‌خلیفه برای تغییر بافت بحرین
پنج‌شنبه 21 فروردين 1393 - 11:42

عضو شوراي مركزي جمعيت وفاق بحرين از مسئولان این کشور خواست تا پشت پرده و حقیقت اعطای تابعیت به افراد بدون هویت در کویت را فاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مجید میلاد" با اشاره به سوء استفاده رژیم آل خلیفه از وضعیت بدونها که مردم بحرین نیز با آنان همدردی می کنند، این اقدام آل خلیفه را از کثیف ترین روش های بهره کشی و سوءاستفاده دانست که در صدد تغییر بافت جمعیتی و سرکوب مطالبات مردم است.

"بدون" کسانی هستند که در کویت هیچ تابعیتی ندارند و از حقوق شهروندی محروم هستند.

وی گفت: جنون اعطای تابعیت به بیگانگان با اهداف سیاسی از سوی رژیم آل خلیفه، شایعات درخصوص اعطای تابعیت به بدونها را به واقعیت نزدیک می کند.
میلاد تاکید کرد: رژیم بحرین درگذشته نیز با سوء استفاده از وضعیت نامناسب پناهندگان سوری، از آنها خواسته بود تا به نهادهای امنیتی بپیوندند.
عضو شورای مركزی جمعيت وفاق بحرین افزود: رژیم بحرین گاهی از همکاری امنیتی پاکستان تشکر و گاهی بر حضور ژاندارم های اردنی تاکید می کند در حالی که شواهد از حضور برخی عناصر امنیتی کشورهای حاشیه خلیج فارس در این کشور خبر می دهد که این امر خشم مردم بحرین را که از این وضعیت به تنگ آمده اند، برانگیخته است.
وی تاکید کرد: مردم بحرین مساله کمک گرفتن از بیگانگان برای سرکوب ملت را با روحیه ملی که رژیم از آن دم می زند و از مردم خود دریغ کرده در تضاد می دانند و همواره حضور بیگانگان و آثار مخرب آن را بر کشور گوشزد می کنند.
میلاد از مردم برخی کشورهای منطقه که عناصر آنان در سرکوب ملت بحرین دست دارند خواست تا به شدت دولتهای خود را برای جلوگیری از حضور نیروهایشان در نهادهای امنیتی بحرین تحت فشار قرار دهند.
وی درعین حال از اعلام همبستگی فعالان اردنی با مردم بحرین و محکوم کردن حضور ژاندارم های این کشور در بحرین استقبال کرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها