نقش زنان بحرینی در مقابله با رژیم آل خلیفه

نقش زنان بحرینی در مقابله با رژیم آل خلیفه
جمعه 26 ارديبهشت 1393 - 12:06

مسئول بخش امور زنان در جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین، پایداری زنان بحرینی در برابر سرکوبگری رژیم آل خلیفه و نقش برجسته آنان در تداوم جنبش مردمی را که از 14 فوریه سال 2011 میلادی آغاز شده است، ستود.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، " احلام الخزاعی" مسئول بخش امور زنان در جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین افزود: با وجود فشارهای روحی و جسمی زیادی که رژیم آل خلیفه بر زنان بحرین وارد می کند ولی آنان با تحمل و شکیبایی زیاد، خشونتهای رژیم را بی اثر کرده اند.

الخزاعی تاکید کرد: روحیه مقاومت زنان در برابر ستمگری آل خلیفه و حمایت از انقلاب بحرین هنوز مانند گذشته است؛ بدون این که دچار هیچ گونه تزلزلی شود که بیانگر اراده استوار آنان است.

مسئول بخش امور زنان در جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین افزود: تازه ترین اقدامات خشونت آمیز نیروهای آل خلیفه علیه زنان بحرینی، حمله به منزل "اسماء حسین" و به شهادت رساندن اوست. این در حالی است که روزانه دهها نفر با حملات شبه تروریستی رژیم روبرو هستند.

وی با ستودن نقش برجسته زنان بحرینی در انقلاب این کشور گفت: زنان بحرین تصویر زیبایی از شکیبایی، پایداری وغرور از خود به نمایش گذاشتند. آنان افزون بر این که مربی نسل ظلم ستیز هستند؛ خود یا زندانی بوده یا مادر و همسر زندانیان و یا مادر یا همسر یکی ازشهدا هستند.

مردم بحرین از فوریه سال 2011 میلادی اعتراضات مسالمت آمیز خود برای دستیابی به آزادی، عدالت و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان را آغاز کردند که با سرکوبگری شدید رژیم آل خلیفه روبرو شد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها