تخریب خانه‌های فلسطینیان در قدس + فیلم

چهارشنبه 31 ارديبهشت 1393 - 11:12

رژیم صهیونیستی به بهانه گسترش شهرک سازی و خیابان کشی، تخریب منازل فلسطینیان در شهر مقدس قدس را شدت داده است.

خبرنگار شبکه العالم روز چهارشنبه گزارش داد، نیروهای رژیم اشغالگر قدس چندین خانه فلسطینی ها در اطراف بیت المقدس را به بهانه نداشتن مجوز ساخت و پرداخت نکردن جریمه ویران کردند.

"جمیل شحاده"عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در گفت وگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: سیاست رژیم صهیونیستی برای خالی کردن قدس از فلسطینی ها، با هدف یهودی سازی صورت می گیرد؛ تخریب منازل فلسطینی ها در قدس و سایر مناطق کرانه باختری هم از برنامه ریزی های کابینه افراطی رژیم صهیونیستی است.

نیروهای اشغالگر در "خان الاحمر" نزدیک مرکز شهر، 3 منزل مسکونی را به بهانه تعریض خیابان تخریب کردند، این درحالی است که هدف اصلی از این اقدام گسترش شهرک سازی در اطراف بیت المقدس است.

"سعید شویکی" عضو کمیته عربی فلسطین نیز در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: امروز تاسیسات بزرگ فلسطین و برخی منازل موجود در بیت المقدس درحال تخریب است، جلوگیری از آن مستلزم وحدت ملی است؛ به جای 6 یا 7 فرمانده و رئیس، باید یک مرجع وجود داشته باشد تا شهروندان بدانند از چه کسی پیروی کنند.

هدف رژیم از تخریب خانه های فلسطینی ها در بیت المقدس، کوچ دادن آنها از شهر و اجرای طرح شهرک سازی موسوم به (E1) در قدس اشغالی است.

مقامات رژیم اشغالگر روز دوشنبه گذشته تصمیم گرفتند پارکی در مناطق "بلده العیسویه" و "الطور" در شهر بیت المقدس اشغالی  احداث کنند که به موجب این تصمیم  700 هکتار از اراضی دو منطقه مذکور مصادره خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها