پاکسازی چند منطقه استان الانبار عراق از عناصر داعش

پاکسازی چند منطقه استان الانبار عراق از عناصر داعش
پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 - 10:07

فرماندهی پلیس الانبار عراق، از پاکسازی شماری از مناطق این استان از دست عناصر گروه داعش و وارد شدن خسارت های فراوان به این گروه تروریستی خبر داد .

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت عراقی "سومریه نیوز" به نقل از فرماندهی پلیس استان الانبار اعلام کرد نیروهای امنیتی ارتش و پلیس به کمک عشایر دیروز توانستند منطقه الحمیره و منطقه حی الضباط و منطقه حی البکر و خیابان 60 را پس از درگیری شدید در مناطق جنوبی رمادی از دست عناصر داعش آزاد کنند.

سرویس مبارزه با تروریسم همچنین از زخمی شدن فرمانده نظامی داعش در منطقه جنوب فلوجه توسط نیروهای امنیتی در مرکز الرمادی خبر داد.

بر اساس این گزارش، "ابو طلحه" فرمانده نظامی داعش در منطقه جنوب فلوجه، در عملیات نیروهای ویژه در منطقه حی الضباط در مرکز رمادی، زخمی شد.

سرویس مبارزه با تروریسم همچنین اعلام کرد، سرکرده گروهک تروریستی داعش در بخش الخالدیه و تعدادی از همراهان او نیز در جریان عملیات امنیتی در منطقه حی الضباط در وسط رمادی از پای در آمدند. 

از سوی دیگر منبعی امنیتی در پلیس استان الانبار اعلام کرد، عصر دیروز هنگام افتتاح یک مرکز پلیس در منطقه الفلاحات در غرب فلوجه، در اثر تیراندازی از سوی یک ناشناس، یک افسر پلیس کشته شد .

این منبع امنیتی افزود نیروهای پلیس جسد او را به پزشکی قانونی منتقل کردند و عملیات گسترده ای را برای یافتن شخص تیرانداز انجام دادند.

در پی کشته شدن سرلشکر محمد الکروی، فرمانده لشگر هفتم ارتش، و معاونش و نیز حضور تروریست های مسلح داعش در مناطق وسیعی از استان الانبار، از تاریخ 21 دسامبر 2013 ، برای تعقیب نیروهای داعش در این استان و مرکز آن الرمادی در 110 کیلومتری غرب بغداد، عملیات نظامی شروع شده است.
نیروهای عراقی با عقب راندن عناصر مسلح از رمادی، همچنان در حال پیش روی برای نابودی تروریست ها در فلوجه هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها