جبهه النصره و داعش اعضای یکدیگر را اعدام کردند

جبهه النصره و داعش اعضای یکدیگر را اعدام کردند
جمعه 2 خرداد 1393 - 10:20

درگیری خونین دو گروه تروریستی جبهه النصره و جبهه اسلامی با تروریست های داعش در سوریه بار دیگر تلفات سنگینی را به این گروه ها تحمیل کرد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، جبهه تروریستی النصره به تازگی تعداد زیادی از اعضای گروه مسلح داعش از جمله ابو عمر چیچانی را به قتل رساند و درمقابل گروه داعش نیز با وحشیگری تمام تعدادی از اعضای گروه مسلح جبهه النصره را کشت.

سایت های خبری وابسته به گروه های تروریستی اعلام کردند: جبهه النصره سه عضو ارشد داعش را در شهر منبج هنگام بازگشت از شهر رقه به قتل رساند که این سه نفر ابومنذر، ابوهاشم الجزراوی و ابوسلمی الانصاری نام دارند.

جبهه النصره قتل اعضای داعش را پس از اسیر کردن 5 عضو این گروه در حومه شهر دیر الزور و 5 عضو دیگر در روستای توامه این شهر آغاز کرد که یک مغربی، یک تونسی و یک الجزایری از جمله این پنج نفر بودند.

عناصر جبهه النصره پنج نفر از این 10 عضو داعش را به طور وحشیانه ای اعدام کردند. علت اسیر کردن 10 عضو گروه داعش این بود که این گروه قبلاً به یکی از مواضع مشترک جبهه النصره و جبهه اسلامی در منطقه بادیة الصبحه حمله کرده بود.

داعش نیز در واکنش به اعدام 5 عضو خود به دست جبهه النصره، 3 عضو جبهه النصره و 29 عضو جبهه اسلامی را که اسیر کرده بود، در روستای الشولا در حومه شهر دیر الزور، اعدام کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها