ارتش سوریه تروریست ها را غافلگیر کرد + فیلم

جمعه 2 خرداد 1393 - 13:32

ارتش سوریه با عملیات نظامی برنامه ریزی شده، تروریست ها را غافلگیر کرد و این عملیات در حومه شهر درعا در جنوب این کشور و منطقه نَوی نزدیک بلندیهای اشغالی جولان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه، ارتش سوریه چند ساختمان منطقه "انخل" را از وجود تروریست ها پاکسازی کرد و به عملیات نظامی خود در مناطق جوبر و غوطه شرقی استان ریف دمشق نیز ادامه داد.

حسن الحسن کارشناس نظامی سوری روز جمعه در مصاحبه با شبکه خبری العالم تصریح کرد: عملیات برنامه ریزی شده ارتش سوریه، گروه های تروریستی را غافلگیر کرده است. ارتش توانسته است به سوی منطقه نوی پیشروی کند و با هدف قرار دادن مواضع گروه های تروریستی، ارتباط آنها را با گروهای مسلح دیگر قطع کند.

ارتش همچنین تونلی را به عمق 10 متر در شهر حرستا استان ریف دمشق کشف کرد که گروه های تروریستی از آن برای رساندن کمک های نظامی و لجستیکی به همدیگر و پنهان شدن استفاده می کردند.

"ارتش سوریه بخش شمالی منطقه "جوبر" در شهر دمشق را از تروریست ها پاکسازی کرد"

فیصل عزوز نماینده پارلمان سوریه در مصاحبه با العالم گفت: معتقدم که افراد مسلح، گروگان های خود از جمله زنان و کودکان را وادار به حفر این تونل می کردند.

درهمین حال، ارتش سوریه بخش شمالی منطقه "جوبر" در شهر دمشق را از تروریست ها پاکسازی کرد و اکنون تلاش می کند که مانع رسیدن کمک های نظامی و تدارکاتی به گروه های مسلح از منطقه "عین ترما" در استان ریف دمشق شود.

تلاش ارتش سوریه برای سرکوب تروریست ها در مناطق مختلف شهر دمشق باعث کاهش حملات خمپاره ای آنها به مناطق مختلف این شهر شده است.

AM – 23 – 09:37

پربیننده ترین خبرها