درگیری ارتش آزاد و النصره به‌خاطر شلاق‌زدن فرمانده!

درگیری ارتش آزاد و النصره به‌خاطر شلاق‌زدن فرمانده!
سه شنبه 6 خرداد 1393 - 22:21

برخی منابع خبری، اطلاعاتی درباره علل درگیری‌های اخیر میان گروه‌های وابسته به ارتش آزاد با جبهه النصره در منطقه ناحته در استان درعا منتشر کرده‌اند.

به گزارش شبکه خبری العالم، بنا بر اطلاعات منتشر شده، تروریست های جبهه النصره روز یکشنبه گذشته در پی مشاجره لفظی میان یکی از فرماندهان ارتش آزاد و یکی از سران جبهه النصره در منطقه ناحته، آن فرمانده را بازداشت کرده و شلاق زده اند.

البته مساله به اینجا ختم نشد و آن فرمانده ارتش آزاد تصمیم به انتقام گرفت؛ از این رو روز گذشته با عناصر تحت امر خود، مسجدی را که جبهه النصره آن را به عنوان مقر خود در منطقه قرار داده اند، محاصره کرده و میان آنها و نگهبانان این مسجد درگیری صورت گرفت که بر اثر آن چند تن زخمی شدند.

این درگیریها برای چندین ساعت ادامه داشت، تا اینکه برخی از سرشناسان منطقه ناحته و مناطق هم جوار برای پایان دادن به این مناقشه وارد عمل شدند و فرماندهان دو طرف در منطقه ناحته گردهم آمدند و بر آتش بس موقت توافق کردند.

در همین حال، برخی منابع خبری وابسته به مخالفان سوریه، ادعاهای مطرح شده مبنی بر اینکه درگیری صورت گرفته میان جبهه النصره و ارتش آزاد به سبب بازداشت "احمد نعمه" رییس شورای نظامی در درعا از سوی جبهه النصره بوده است را تکذیب کردند.

این منابع تاکید کردند که رهبران ارتش آزاد، بیش ازهمه از فجایع و مفاسدی که نعمه در هنگام رهبری ارتش آزاد در درعا مرتکب شده، مطلع هستند و آنچه در منطقه ناحته رخ داد، یک امر "زودگذر" بوده است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها