مبلغ افراطی، داعش و النصره را به جان هم انداخت

مبلغ افراطی، داعش و النصره را به جان هم انداخت
چهارشنبه 7 خرداد 1393 - 13:17

اظهارات منسوب به مبلغ سرشناس افراطی که پدر معنوی بسیاری از تروریستها به شمار می‌آید، عناصر گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره و هواداران آنان را در فضای مجازی به جان هم انداخت.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "ابومحمد المقدسی" در این اظهارات، داعش را گمراه توصیف کرده و از اعضای داعش خواسته است که به جبهه النصره بپیوندند.
سایت های خبری وابسته به گروه های تروریستی فعال در سوریه اعلام کردند که، ابومحمد المقدسی در پیامی خطاب به جنگجویان در یمن، مغرب عربی، شبه جزیره سینا، سومالی و قفقاز، درگیری های مسلحانه داعش و جبهه النصره در سوریه را تأسف بار و نگران کننده خوانده است .
المقدسی در پیام خود افزوده است : "من با چند شخصیت دینی برای پایان دادن به درگیری های داعش و جبهه النصره تلاش کردیم، و با ابوبکر بغدادی رئیس دولت اسلامی در عراق و شام نامه نگاری کردم. نامه هایی نیز برای ایمن ظواهری (رئیس تشکیلات تروریستی القاعده) فرستادیم و وی را از میانجیگری و تلاش خود برای رفع اختلافات داعش و جبهه النصره آگاه کردیم.  ما به ابوبکر بغدادی هشدار دادیم که اگر میانجیگری ما را نپذیرد، عواقب وخیمی در انتظارش خواهد بود. "
المقدسی "مسؤولان شرعی" داعش را به فریبکاری و دروغگویی متهم کرد و خطاب به آنها گفت: "شما به خوبی می دانید که داعش چه قدر خون ریخته است و برخی از مسؤولانش چه قدر افراطی هستند، و برخی از اعضای داعش اذعان می کنند که در میان این گروه افرادی مشابه "خوارج" وجود دارند ."
المقدسی با درخواست از اعضای داعش برای جداشدن از این گروه تروریستی اظهار داشت: "داعش گروهی منحرف و گمراه است و چه خون هایی که نریخته و چه اموالی را که غصب نکرده است و ما از اعضای داعش می خواهیم که این گروه را ترک کنند و به جبهه النصره بپیوندند . "
نام واقعی ابومحمد المقدسی " عصام البرقاوی " است و این اظهارات منسوب به او درحالی منتشر می شود که وی در یکی از زندان های اردن به جرم دست داشتن در حملات تروریستی زندانی است .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها