تروریست‌پروری شاهزاده سعودی در برنامه زنده

تروریست‌پروری شاهزاده سعودی در برنامه زنده
چهارشنبه 7 خرداد 1393 - 20:36

العالم - در ادامه دیدارهای مقامات عربستانی و صهیونیست ها، رئیس اسبق دستگاه اطلاعات عربستان در مناظره مستقیم با همتای صهیونیست خود، بر ضرورت حمایت از گروه‌های تروریستی در سوریه تاکید کرد.

به گزارش روز چهار شنبه پایگاه خبری العالم، "ترکی فیصل" رئیس اسبق سرویس جاسوسی عربستان در نشستی رسانه ای با "عاموس یادلین" رئیس سابق سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی که به صورت زنده از بروکسل پایتخت بلژیک پخش می شد، حمایت از گروه های تروریستی در سوریه را ضروری دانست.

شاهزاده "ترکی فیصل" رئیس کنونی شورای تحقیقات ملک فیصل، در دیدار با عاموس یادلین که در حال حاضر ریاست مرکز تحقیات امنیتی رژیم صهیونیستی را به عهده دارد، پیشنهاد تسلیح گروه های تروریستی در سوریه را مطرح و طرف صهیونیست نیز با این پیشنهاد موافقت کرد.

وی تاکید کرد که تغییر در سوریه تنها از طریق طرف های خارجی و با حمایت آنها ممکن است و به همین علت قدرت های خارجی باید از طرف های داخلی حمایت کنند تا این تغییر محقق شود.

دو طرف در این مناظره که به صورت زنده پخش شد، درباره مسائل مهمی از جمله مقابله با ایران و ادامه روند سازش با رژيم صهیونیستی و.. بحث و تبادل نظر کردند.

خاطرنشان می شود که نشست رودرروی مقامات صهیونیستی وعربستانی تازگی ندارد و پیشتر نیز مقامات عربستانی با صهونیست های اشغالگر دیدارهایی داشته اند که آخرین دیدار بین ترکی فیصل و "تسیبی لیونی" وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست امنیتی مونیخ آلمان صورت گرفت و در آن دیدار فیصل مقابل لیونی از جای خود برخاست و به وی ادای احترام کرد.

 

پربیننده ترین خبرها