کشف انبار سلاح صهیونیستی و آمریکایی

کشف انبار سلاح صهیونیستی و آمریکایی
جمعه 9 خرداد 1393 - 18:37

ارتش سوریه در 18 خرداد 1392 در جریان عملیات پاکسازی حومه شهر قصیر مقادیر زیادی سلاح از جمله سلاحهای ساخت رژیم صهیونیستی و آمریکا را کشف کرد.

تلویزیون سوریه در گزارشی اعلام کرد که ارتش سوریه یک مخفیگاه مهم گروههای تروریستی را در بویضه شرقی کشف کرد. در داخل این مخفیگاه تونلی وجود داشت که در آن انواع سلاح و مهمات انباشته شده بود.
یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: هنگام جستجو و پاکسازی منطقه بویضه این پناهگاه و مخفیگاه افراد مسلح را کشف کردیم.
وی افزود: مقادیر زیادی سلاح و مهمات در این مخفیگاه پیدا شد از جمله گلوله ها و مهمات زرد رنگ ساخت اسرائیل . همچنین نوشته روی خمپاره ها بیانگر اسرائیلی بودن آنهاست.
در این تونل انواع سلاح از جمله خمپاره های 60میلی متر ، خمپاره انداز ضد زره ، موشکهای لاو ، موشکهای حرارتی ، انواع موشک و تیربار ، گلوله های انواع خمپاره ها ، گلوله های ضد زره ، مینهای ضد زره ، خمپاره اندازه های بی 10،انواع تفنگهای تک تیراندازان ، انواع آتشبار و تیربارهای ضد هواپیما کشف شده است.
حمایت رژیم صهیونیستی، آمریکا، کشورهای غربی و عرب خلیج فارس از مخالفان سوری و گروههای تروریستی برای کشتن ملت سوریه و نابودی این کشور، هم اکنون بیش از پیش بر همگان آشکار شده است.
یکی از افسران ارتش سوریه گفت: ارتش به عملیات خود علیه گروههای مسلح تروریستی ادامه می دهد. نیروهای ارتش پس از پاکسازی مسعودیه و صالحیه دیروز بویضه شرقی را نیز پاکسازی کردند.
نیروهای ارتش سوریه توانستند روستای بویضه شرقی را که آخرین پایگاه گروه های تروریستی در شمال قصیر است، ظرف چند ساعت تحت کنترل خود در آورند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها