هلاکت یک سرکرده عربستانی "داعش" در عراق

هلاکت یک سرکرده عربستانی
شنبه 10 خرداد 1393 - 21:59

العالم - فرماندهی عملیات الانبار عراق از هلاکت یک سرکرده عربستانی گروهک تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) و دو همدست وی در شمال فلوجه به دست نیروهای امنیتی عراق، خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری العالم، "رشید فلیح" فرمانده عملیات پلیس الانبار به "سومریه نیوز" گفت: نیروهای امنیتی عراق ظهر امروز (شنبه) با همکاری افرادی از عشایر منطقه توانستند یک سرکرده داعش و دو تن از همدستان وی را در منطقه الصقلاویه در شمال فلوجه به هلاکت برسانند.

وی با بیان این که این عملیات بر اساس اطلاعات امنیتی دقیق اجرا شد، افزود: این سرکرده  داعش تابعیت عربستان دارد.

یک منبع امنیتی در فرماندهی عملیات الانبار پیشتر اعلام کرده بود که نیروهای نظامی عراق عملیات پاکسازی منطقه الصقلاویه در شمال فلوجه را از وجود عناصر گروهک تروریستی داعش آغاز کرده اند.

استان الانبار با مرکزیت الرمادی واقع در 110 کیلومتری غرب بغداد، از 21 دسامبر سال 2013 شاهد عملیات نظامی ارتش عراق برای تعقیب عناصر گروهک تروریستی داعش است و نیروهای عراقی در این مدت موفقیت هایی در بیرون راندن تروریست های مسلح از الرمادی کسب کرده اند و این عملیات در فلوجه نیز ادامه دارد.

خاطرنشان می شود که شدت درگیری ها در استان الانبار، 50 هزار خانواده عراقی را آواره کردستان، کرکوک و صلاح الدین کرده است و این درگیری ها هنوز در مناطق متعددی از استان الانبار ادامه دارد.

  

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها