داعش، آب غرب موصل را قطع کرد

داعش، آب غرب موصل را قطع کرد
شنبه 17 خرداد 1393 - 20:19

پليس استان نينوا درشمال عراق از قطع برق مركز اصلي پمپاژ آب آشاميدني در غرب شهر موصل توسط عناصر گروه تروريستي دولت اسلامي عراق و شام (داعش) خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم سومريه نيوز به نقل از يك منبع پليس استان نينوا، خبر داد که عناصر وابسته به گروه تروريستي داعش، برق مركز اصلي پمپاژ آب آشاميدني مناطق "رجم حديد و "17 تموز" در غرب موصل در شمال عراق را قطع كردند و اين اقدام منجر به توقف فعاليت اين مركز و قطع آب در غرب موصل شد.

اين منبع كه خواست نامش فاش نشود، افزود: فعاليت اين مركز آب رسانی به محض قطع برق، متوقف شد. نيروهاي امنيتي عراق نیز همچنان با تروريست ها در برخي از مناطق استان نينوا درگير هستند تا آنان را از اين مناطق رانده و کنترل آن را در دست بگیرند.

يك منبع در پليس استان نينوا پیش از این گفته بود كه نيروهاي امنيتي عراق امروز موفق شدند 31 نفر از عناصر گروه داعش از جمله يك سركرده نظامي اين گروه را در شرق موصل به هلاکت برسانند.
به دنبال حمله هوایی امروز ارتش عراق به مواضع داعش، فرماندهي عمليات نينوا از اهالي اين استان خواست كه در منازل خود بمانند.

در همین حال "علي غيدان" و "عبود قنبر" فرماندهان عمليات مشترك و نيروهاي زميني عراق امروز از مقر فرماندهي عمليات نينوا بازديد كردند تا بر عمليات نظامي كه در غرب موصل اجرا مي شود، نظارت مستقيم داشته باشند.

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها