ادامه تبریک‌ها به رئیس جمهور سوریه

ادامه تبریک‌ها به رئیس جمهور سوریه
يکشنبه 18 خرداد 1393 - 09:41

شماری از شخصیت ها، احزاب و شخصیت های بین المللی و عربی پیروزی بشار اسد را در انتخابات ریاست جمهوری سوریه تبریک گفتند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، رییس جمهور نیکاراگوئه پیروزی مجدد بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.
دانیل اورتگا از طرف خود و ملت نیکاراگوئه و دولتش از تلاشهای بشار اسد برای تقویت ثبات و صلح قدردانی کرد.
وی افزود: این انتخابات و پیروزی بشار اسد در آن تأکیدی بر روحیه عشق ورزی ملت سوریه به صلح است.
از سوی دیگر احزاب و تشکل های سوری های مقیم خارج و شخصیت های بین المللی و عربی پیام های تبریکی به بشار اسد برای پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری ارسال کردند.
در پیامهای تبریک تأکید شده است انتخاب بشار اسد توسط ملت سوریه نشانه روشنی از اعتماد ملت این کشور به وی به عنوان یک رهبر ملی و حمایت از سیاستهای او برای حفاظت از حاکمیت سوریه و وحدت آن است .
در این پیامها آمده است حضور گسترده سوریها پای صندوق های رأی نشانه مخالفت سوریه با تروریسم است.
رییس حزب لیبرالی دموکراسی در بلاروس، تشکل صرب ها، رییس جنبش ملی سوسیالیستی بلغارستان، رییس سازمان ابتکار مدنی بلغارستانی، رییس حزب سوسیالیست ترقیخواه اوکراین، معاون دبیر کل و مسوول امور خارجه در شورای وحدت مسلمانان در پاکستان، دبیر کل کشوری حزب بعث لبنان، رییس شورای اسلامی شیعی اسماعیلی سوریه، رییس اتحادیه عربی کوبا، رییس مجمع سوریه- شیلی، مجمع سوریهای مقیم اوکراین، کمیته ملی سوریهای مقیم هلند، دبیر کل جبهه آزادیبخش فلسطین، رییس تشکل ملی ناصری در لبنان و اتحادیه علمای بلاد شام در پیام های خود پیروزی مجدد بشار اسد را به وی تبریک گفتند.
انتخابات ریاست جمهوری سوریه از ساعت  7 صبح سه شنبه (3 ژوئن، 13 خرداد) در بیش از 9 هزار و 600 حوزه رای‌گیری  در بخش‌های تحت کنترل دولت در سوریه گشایش یافت و پس از تمدید ساعات رای گیری، درساعت 24 همان روز حوزه های انتخاباتی بسته شد.
بشار اسد در این انتخابات با بیش از 10 میلیون رای و کسب بیش از 88 درصد آرا برای سومین دوره در انتخابات ریاست جمهوری سوریه به پیروزی رسید.
اسد در این دوره با ماهر عبدالحافظ حجار و حسن عبدالله النوری به رقابت پرداخت.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها