اتحادیه عرب اوضاع عراق را بررسی می کند

اتحادیه عرب اوضاع عراق را بررسی می کند
پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 - 20:27

نبیل العرب دبیرکل اتحادیه عرب با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نمایندگان دائم کشورهای عضو این اتحادیه روز یکشنبه اوضاع خطرناک عراق را در نشست فوق العاده خود بررسی خواهند نمود.

اتحادیه عرب اوضاع عراق را بررسی می کند
دبیرکل اتحادیه عرب، با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نمایندگان دایم کشورهای عضو این اتحادیه روز یکشنبه آینده اوضاع خطرناک عراق را در نشست فوق العاده خود بررسی خواهند کرد.
به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نبیل العربی افزود: با هوشیار زیباری، وزیر خارجه عراق، درباره اوضاع فعلی این کشور تماس گرفته است.
العربی نگرانی عمیق خود را از افزایش انفجار و عملیات نظامی گروه های تروریستی علیه غیرنظامیان عراقی ابراز کرد.
وی با محکوم کردن فعالیت های جنایتکارانه گروهک تروریستی داعش در عراق، اهمیت تلاش نیروها و فعالان سیاسی و ملی عراق برای مقابله با تروریسم، دفع خطرات آن از عراق، حفظ وحدت، امنیت و ثبات این کشور را مورد تاکید قرار داد.
العربی گفت: اتحادیه عرب از تلاش دولت عراق برای مبارزه با تروریسم و بسط حاکمیت این کشور حمایت می کند و توافق ملی در عراق را با توجه به شرایط خطرناک کنونی ضروری دانست.
به دنبال سیطره داعش بر استان نینوا و حرکت این گروهک تروریستی به سوی استان صلاح الدین، نوری مالکی، نخست وزیر عراق، آماده باش کامل در کشور اعلام کرد.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها