جربا افسران فراری ارتش سوریه را قیمت‌گذاری می‌کند

جربا افسران فراری ارتش سوریه را قیمت‌گذاری می‌کند
جمعه 23 خرداد 1393 - 19:36

یک منبع مطلع در ارتش آزاد از اقدام رییس ائتلاف مخالفان سوریه در پرداخت رشوه به برخی از افسران جدا شده از ارتش انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، برخی اطلاعات مطبوعاتی از اقدام احمد جربا رییس ائتلاف موسوم به مخالفان سوری در پرداخت حدود هزار دلار به سرتیپ های جدا شده از ارتش سوریه که اینک در اردن به سر می برند، خبر داد و برطبق این اطلاعات، جربا دیگر افسران که درجه سرهنگی یا درجاتی پایین تر دارند را مستثنی کرده است.

اقدام جربا باعث انزجار گسترده ای در میان افسران جدا شده از ارتش سوریه شده است و آنها احساس می کنند که جربا به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف میان افسران است.

این منبع ارتش آزاد خطاب به جربا گفت: "هیچ کسی نمی تواند چهره این افسران را خدشه دارد کند و یا آن ها را بخرد، آنها برای پیوستن به انقلاب (!) زندگی و خانواده های خود را در معرض خطر قرار داند  بدون آنکه انتظار پاداش مادی داشته باشند، اگر آنها به دنبال پول بودند از نظام سوریه جدا نمی شدند، زیرا حقوق ماهانه آنها چندین برابر مبلغی است که جربا می خواهد پرداخت کند."

این منبع افزود: افسرانی که جربا سعی کرده آنها را با پول خریداری کند، حق دارند مانند خود جربا و امثال او که با خون مردم سوریه تجارت می کنند، از زندگی مرفهی برخوردار باشند. اساساً جربا کیست که برای افسران قیمت تعیین کند؟

این فرمانده ارتش آزاد سوریه از افسرانی که از جربا پول دریافت کرده اند، خواست تا در یک نشست مطبوعاتی اقدامات رییس ائتلاف مخالفان سوریه را رسوا کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها