پیشمرگه: ماه عسل دشمنان به زودی تمام می‌شود

پیشمرگه: ماه عسل دشمنان به زودی تمام می‌شود
شنبه 24 خرداد 1393 - 13:19

منبعی در نیروهای پیشمرگه با اشاره به رویارویی با 8 گروه از دشمنان در مناطقی از استان دیالی، تأکید کرد که ماه عسل دشمنان به زودی تمام می شود.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت عراقی "سومریه نیوز" به نقل از منبعی در پیشمرگه که نیروهای آن در بعضی از مناطق استان دیالی مستقر هستند، اعلام کرد؛ ورود نیروهای پیشمرگه به منطقه "جلولاء" (70 کیلومتری شمال بعقوبه) چند روز قبل و منطقه قره تپه (212 کیلومتری شمال بعقوبه) دیروز، برای جلوگیری از جنایات گروه های مسلح علیه شهروندان بیگناه است.
وی افزود: مسؤولیت اخلاقی و ملی موجب می شود که ما به حمایت از هموطنان کرد، عرب و یا ترکمان خود بشتابیم.
این منبع که یکی از افسران پیشمرگه است، خاطرنشان کرد: پیشمرگه با 8 گره دشمن در مناطق مورد اختلاف در دیالی به ویژه جلولاء قره تپه و السعدیه می‌جنگد،  گروه هایی (تروریستی) مانند داعش، انصار السنه، الجیش الاسلامی، النقشبندیه و دیگر گروهها با وجود اختلافات بسیار، به هدف تصرف مناطق با یکدیگر متحد شده اند.
وی اظهار داشت که خطرناکترین دشمنان، کسانی هستند که با کردها خصومت دارند و با حیله گری به دنبال فتنه انگیزی بین قومیتهای مختلف عراقی هستند.
این عضو نیروهای پیشمرگه تأکید کرد: ماه عسل گروه های مسلح به زودی تمام می شود چرا که آنها اختلافات ایدئولوژیکی بسیاری با یکدیگر دارند.
منابع امنیتی در استان دیالی امروز اعلام کردند که نیروهای پیشمرگه خود را به مناطق نزدیک السعدیه در شمال شرقی بعقوبه رسانده اند و اکنون در انتظار چراغ سبز بغداد برای ورود به آن هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها