حمایت وزیر زن بحرینی از داعش شگفت‌آور است

حمایت وزیر زن بحرینی از داعش شگفت‌آور است
شنبه 24 خرداد 1393 - 17:49

یکی از نمایندگان پارلمان بحرین، اظهارات سمیره رجب، سخنگوی دولت آل خلیفه در دفاع از تروریست های داعش را موجب شگفتی دانست و گفت: بعید نیست این اظهارات به دستور نخست‌وزیر مطرح شده باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، علی اسود نماینده فراکسیون الوفاق در پارلمان بحرین، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: تعجب می کنم که یک وزیر از کشورهای خلیج (فارس) در باره کشورهای همسایه سخن بگوید؛ آن هم یک وزیر بحرینی.

اسود در ادامه آورده است: بعید نیست که این اظهارات، برخاسته از رویکردهای دولت بحرین باشد و این بسیار خطرناک است. در واقع یک وزیر نمی تواند بدون اجازه نخست وزیر، اظهارات سیاسی در این حد بیان کند.

نماینده بحرینی، بی توجهی وزیر بحرینی به وقایع داخل این کشور را خنده دار توصیف کرد و افزود: چگونه است که خانم وزیر، به خواسته های به حق مردم خودش که مورد تایید جامعه جهانی هم هست، توجه ندارد و از آن فرار می کند؟

اسود سپس خطاب به سردمداران دولت بحرین نوشت: بهتر است دیگر اعضای دولت بحرین در این باره اظهار نظر نکنند و سخنان خود را که مصداق "حمایت از تروریسم" در پوشش عبارات مختلف است، پس بگیرند تا کشورمان ار نزاع های منطقه ای در امان بماند.

گفتنی است، سمیره رجب سخنگوی دولت بحرین پیش از این در اظهاراتی تحریک آمیز ادعا کرده بود که "داعش" نامی برای سرپوش گذاشتن بر اراده ملت عراق در دستیابی به آزادی و کرامت است(!)

رجب که به حمایت از حزب منحل بعث عراق مشهور است، در صفحه توییتر خود نوشته بود: سوال های زیادی درباره اتفاقات عراق وجود دارد، آیا شرایط حاکم بر عراق، این کشور را به سوی تجزیه شدن پیش می برد؟

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها