عملیات موفق ارتش سوریه در حومه حمص + فیلم

يکشنبه 25 خرداد 1393 - 22:40

حمص (العالم)- ارتش سوریه در عملیاتی در حومه شمالی شهر حمص گروه های تروریستی را در روستاهای "ام شرشوح"، "تلبیسه"، "الغنوط" و "الغجر" هدف قرار داد و دهها تن از تروریست ها را به هلاکت رساند.

خانم "رؤی العلی" خبرنگار شبکه العالم از حومه حمص گزارش داد، نیروهای ویژه ارتش و نیروهای دفاع ملی سوریه در منطقه ای به وسعت 37 کیلومتر در حومه شمالی این شهر، تروریست های جبهه النصره را در روستاهای ام شرشوح، تلبیسه، الغنطو و الغجر هدف قرار دادند.
ارتش سوریه در این عملیات با پشتیبانی توپخانه، جنگنده ها و سایر واحدهای نظامی  وارد روستای ام شرشوح شد و کنترل برخی مناطق آن را به دست گرفت.
یکی از افسران ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: ما اکنون در صدد آزادی حومه شمالی حمص هستیم و آمادگی آزادی همه روستاهای شمالی آن را داریم.
وی افزود: پس از به هلاکت رسیدن شمار بسیاری از تروریستها در ام شرشوح، بقیه آنها پا به فرار گذاشتند.
شمار زیادی از تروریست های جبهه النصره در حومه حمص وجود دارند و بارها تلاش کرده اند کنترل روستای تحت محاصره جبورین را به دست گیرند اما ساکنان روستا مانع حملات آن ها شده اند و روستا را حفظ کرده اند.
یکی از ساکنان این روستا به خبرنگار ما گفت: من اهل روستای جبورین هستم که باندهای مسلح تروریستی بیش از 6 بار به آن حمله کرده اند؛ ولی ما با همه توان مانع حملات آن ها شده ایم. به تازگی تروریست ها با شمار زیادی نیرو به روستای ام شرشوح حمله ورشدند و منطقه ای را در حدود یک کیلومتری این روستا اشغال کردند.
ارتش سوریه حمله شدیدی را در حومه شمالی حمص ضد تروریست ها آغاز کرده است، که نتایج آن در چند روز آینده روشن خواهد شد.
MKH-15-11:48

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها