درخشش نظامی صهیونیست در شبکه های الجزیره و العربیه

درخشش نظامی صهیونیست در شبکه های الجزیره و العربیه
دوشنبه 26 خرداد 1393 - 17:28

العالم - هماهنگی عملکرد برخی رسانه های عربی و رسانه های صهیونیست تا مرحله ای پیش رفته است که یک نظامی صهیونیست به مهمان همیشگی و ستاره برخی شبکه های عربی از جمله الجزیره و العربیه تبدیل شد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری العالم، مجری کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: رئیس بخش رسانه ای عربی در واحد سخنگوی ارتش اسرائیل، به یک ستاره رسانه ای در کشورهای عربی و مهمان دائمی شبکه الجزیره تبدیل شده است.

"افیحای ادرعی" در گفتگو با کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی تصریح کرد: من در ویترین ارتش اسرائیل هستم و تنها پیامها را ارسال می کنم و عضوی از مجموعه بزرگ سازمان یافته ای هستم که با عملکرد بیست و چهار ساعته پیامهای ارتش را  به زبانهای مختلف ارسال می کند. من پیام ارتش را به میلیونها مخاطب عرب زبان ارسال می کنم در نتیجه فعالیتهایم در آینده شعبه ای از صندوق ملی اسرائیل در قطر یا بحرین افتتاح می شود.هدف ما آشنایی مردم با ارتش اسرائیل از دیدگاه مختلف است.

ادرعی گفت: ما ارتش اسرائیل را با ماهیت متفاوت از آنچه در رسانه ای عربی منعکس می شود، به مخاطبان عرب زبان معرفی می کنیم.حضور ما در شبکه الجزیره و العربیه کاملا ملموس است.

وی مدعی شد : پیامهای امیدوار کننده و دعوت به همزیستی در کنار یکدیگر و صحبت از اینکه ارتش اسرائیل درصورتی که ناچار باشد از اقتدار و توانمندیهای گسترده خود استفاده می کند، از جمله موضوع هایی است که در اظهاراتم به آن اشاره می کنم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم از طریق شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک با ما در ارتباط هستند، افزود : آنها خواستار آشنایی با ارتش اسرائیل هستند و ارتش اسرائیل برای این هواداران اهمیت قائل است.

پربیننده ترین خبرها