برنامه باقیمانده‌های بعث عراق برای استان ذی قار

برنامه باقیمانده‌های بعث عراق برای استان ذی قار
چهارشنبه 4 تير 1393 - 17:35

عضو کمیته امنیتی شورای استان "ذی‌قار" در جنوب عراق اعلام کرد که سران ارشد حزب منحل بعث، افسران رژیم صدام معدوم و سران شبه نظامیان فدائیان صدام در چند روز گذشته نشست‌هایی را برای برهم زدن امنیت استان ذی قار برگزار کرده اند .

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "حسین سند حسین" سایت خبری "سومریه نیوز" در مصاحبه با شبکه عراقی "سومریه نیوز" گفت : دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی به دست آورده‌اند که نشان می‌دهد مسئولان بعثی، افسران رژیم سابق و سران گروه شبه نظامی فدائیان صدام در نشست های چند روز گذشته خود توطئه آغاز حملات مسلحانه را چیده اند و درپی اجرای آن هستند .
وی افزود: نهادهای امنیتی و اطلاعاتی محل برگزاری این نشست‌ها و اسامی حُضار را به دست آورده‌اند، و تدابیر لازم را برای جلوگیری از هر گونه اقدام خرابکارانه اندیشیده‌اند .
حسین خاطرنشان کرد: این مسؤولان و افسران رژیم سابق با سران باقیمانده حزب منحل بعث در دیگر استان های عراق ارتباط دارند .
"یحیی محمد باقر الناصری" استاندار ذی قار دیروز اعلام کرده بود که تدابیر لازم را برای شناسایی گروه‌هایی که امنیت استان را به خطر می‌اندازد، و شایعات را گسترش می دهند ، اتخاذ کرده است .
کمیته امنیتی استان ذی قار نیز روز سه شنبه از بازداشت چند مسؤول ارشد حزب منحل بعث خبر داد و افزود: این افراد طبق حکم قضایی بازداشت شدند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها