تشدید حملات صهیونیست‌ها به غزه نشانۀ چیست؟

شنبه 7 تير 1393 - 21:42

غزه، (العالم) ـ مقاومت فلسطین تاکید کرد که تجاوزات جدید صهیونیست‌ها به نوار غزه و هدف قرار دادن مبارزان فلسطینی، حاکی از شکست‌های پی در پی رژیم اشغالگر قدس در ضربه زدن به فلسطینی‌ها و مقاومت فلسطین است.

"حسن زعلان" از رهبران جنبش مقاومت مردمی فلسطین روز شنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم تصریح کرد: حملات روز گذشته رژیم اشغالگر قدس به غزه در واقع به سبب شکست های دشمن صهیونیستی در تحقق اهداف خود در کرانه باختری است. 

وی افزود: رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا جنگ را به نوار غزه بکشاند؛ اما باید بداند که مقاومت فلسطین ساکت نخواهد ماند.

ناظران تاکید می کنند که تشدید حملات صهیونیست ها در واقع بخشی از تجاوزکاری پی در پی رژیم صهیویستی به نوار غزه می باشد که ممکن است رژیم اشغالگر محدوده این تجاوزگریهای خود علیه فلسطینیها را توسعه دهد، چراکه صهیونیست ها مقاصدی خصمانه در قبال نوار غزه دارند.

"اکرم عطاالله" تحلیلگر سیاسی فلسطین نیز در گفت گو با شبکه خبری العالم، در این زمینه اظهار داشت: ممکن است پیامدهای عملیات ربودن سه صهیونیست در سرزمین های اشغالی، موجب شود تا رژیم اسراییل نوار غزه را هدف قرار دهد، به عبارت دیگر اگر بحث و جدل در داخل رژیم اشغالگر بالا بگیرد و اتهاماتی درباره عاملان این ربایش در الخلیل مطرح شود، ممکن است رژیم صهیونیستی  برای سرپوش گذاشتن بر شکست های خود در الخلیل، اقدامات تجاوزکارانه خود را در نوار غزه تشدید کند.

فلسطینی ها روز گذشته در غزه پیکر دو شهید از گردان های "ناصر صلاح الدین" را که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در اردوگاه الشاطئ در غرب غزه به شهادت رسیدند، تشییع کردند.

یگان توپخانه ای رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته مناطق شرقی شهر خان یونس را هدف قرار داد که طی آن 5 فلسطینی از جمله یک کودک زخمی شدند، وضعیت این کودک وخیم توصیف شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها