داعش 8 مخالف سوری را به صلیب کشید + عکس

داعش 8 مخالف سوری را به صلیب کشید + عکس
يکشنبه 8 تير 1393 - 17:59

گروه تروریستی داعش 8 نفر را به اتهام وابستگی به گروه‌هایی که علیه داعش می‌جنگند، در شمال سوریه اعدام کرد و به صلیب کشید.

به گزارش پایگاه خبری العالم، مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه (مخالف دولت) امروز یکشنبه اعلام کرد که نیروهای موسوم به دولت اسلامی عراق و شام دیروز شنبه 8 نفر را به اتهام وابسته بودن به گروههای معارض داعش در شهرک دیر حافر در ریف شرقی حلب اعدام کردند و در میدان اصلی شهر به صلیب کشیدند.

در حالی که قرار است این اجساد سه روز بر صلیب باقی بمانند، نیروهای داعش در مدینه الباب در ریف حلب یک نفر دیگر را به اتهام شهادت دروغ اعدام کردند و 8 ساعت در میدان شهر  به صلیب کشیدند.

از اوایل سال جاری میلادی درگیری هایی میان گروههای مختلف معارض در سوریه و عناصر داعش رخ داده است. این گروهها داعش را به ارتکاب قتل و اعدام و سرقت و همچنین یکه تازی برای سیطره بر مناطق تحت کنترل خود و افراط در اجرای احکام دینی متهم می کنند.

داعش طی دو هفته گذشته در حملان خود توانست مناطق گسترده ای را در شمال و غرب عراق به تصرف در آورد.

امروز نیز دیده بان حقوق بشر سوریه از بروز درگیری هایی در شهرک حموریه در غوطه شرقی در ریف دمشق میان داعش و جنگجویان جیش الاسلام خبر داد.

جیش الاسلام یکی از شاخه های جبهه اسلامی است که بارزترین تشکیلات معارض دولت دمشق به شمار می آید و این گروه به همراه سایر گروهها علیه داعش می جنگند.

رامی عبدالرحمان مدیر دیده بان حقوق بشر در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه تاکید کرد، از آغاز درگیری میان معارضان مسلح و گروهک داعش که قبلا در شمال و شرق سوریه جریان داشت این اولین درگیری میان این گروهها در ریف دمشق به شمار می آید.

وی افزود: این درگیری ها که نزدیک به 6 ماه است ادامه دارد، تا کنون موجب کشته شدن بیش از 6 هزار نفر شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها