داعش به فیفا هشدار داد !

داعش به فیفا هشدار داد !
دوشنبه 16 تير 1393 - 11:08

گروه تروریستی داعش با هشدار به فیفا درباره برگزاری جام جهانی 2022 در قطر، خواستار انتقال این مسابقه به یک کشور دیگر شد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "الوطن" چاپ قاهره، تأکید کرد: "ابوسیاف انصاری" از سران داعش در نامه‌ای نوشت: "از سربازان دولت خلافت اسلامی به رئیس فدراسیون جهانی فوتبال آقای جوزف. ما قبل از این موضع خود را درباره برگزاری جام جهانی 2022 فوتبال در قطر اعلام کرده بودیم و اینجا برای بار دوم می گوییم. القاعده در سال 2010 و هنگام تصمیم گیری درباره این جام جهانی در این باره سخن گفته بود. امیر سابق قطر معصیت شما را خرید تا جام جهانی 2022 را در قطر برگزار کند."
وی در ادامه این نامه نوشته است: "دولت خلافت اسلامی تشکیل شده است. هیچگونه جام جهانی در کشوری که نامش قطر است برگزار نخواهد شد زیرا قطر، امارتی اسلامی تحت حکمرانی خلیفه ابوبکر بغدادی امیر مسلمانان خواهد بود. او اجازه فساد، لهو و لعب و خرابکاری در سرزمین مسلمانان را نمی دهد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم کشور دیگری را برای میزبانی جام جهانی معرفی کنید.".
در بیانیه منسوب به داعش آمده است: "در صورت برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر، این مسابقات شاهد عملیات های انفجاری برای جلوگیری از فساد و لهو و لعب و خرابکاری در سرزمین های دولت خلافت اسلامی خواهد بود."

منابع مستقل هنوز اصالت این نامه را تأیید نکرده اند.

گروه تروریستی داعش هم اکنون مناطقی در شرق سوریه و شمال و غرب عراق را اشغال و برپایی خلافت اسلامی عراق و شام را اعلام کرده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها