حملات موشکی مقاومت به عمق اراضی اشغالی

سه شنبه 17 تير 1393 - 18:26

قدس اشغالي، العالم - موشك‌هاي شليك شده از سوي نيروهاي مقاومت فلسطيني در باريكه غزه، به بيت لحم و قدس رسيده است.

"خضر شاهين" خبرنگار شبکه خبری العالم در قدس اشغالي گزارش داد كه موشك هاي رزمندگان مقاومت فلسطيني به بيت لحم و قدس رسيده است و درنتيجه اين حملات، صهیونیست ها از مناطق و محل سکونت خود فرار كرده و به پناهنگاه ها رفته اند.

بر اساس اين گزارش، كابينه رژيم صهیونیستی به رياست بنيامين نتانياهو، نخست وزير این رژيم، تصميم به گسترش عمليات نظامي گرفته و نيروهاي صهیونیست در ساعات گذشته، چندين بار باريكه غزه راهدف حملات خود قرار داده اند.

خبرنگار العالم گزارش داد، بيش از 100 موشك به مناطق صهيونيست نشين اسديروت، ريتيفوت، عسقلان و اسدود شليك شده و در پي اين حملات، صدها شهرك نشين صهيونيست با اتوبوس از مناطق جنوبي خارج و به مناطق ميانه و شمالي سرزمين هاي اشغالی گریختند.

بر اساس اين گزارش، بقيه صهیونیست ها نیز برای در امان ماندن از حملات موشکی مقاومت فلسطین به پناهگاه ها رفته اند. درنتيجه حملات موشكی فلسطيني ها به سرزمين هاي اشغالی كه در پاسخ به گسترش حملات نظامي رژیم صهیونیستی صورت گرفت، نیز 10 صهیونیست مجروح شدند.

منابع صهیونیستی اعلام كردند مادامي كه شليك موشك هاي مقاومت از باريكه غزه ادامه داشته باشد، حملات نظامي به غزه ادامه خواهد داشت.

گزارش خضر شاهين از قدس اشغالي همچنين حاكي ازآن است كه در ساعت هاي گذشته، درگيري هايي در بخش قديمي شهر قدس و منطقه شعفاط و رأس العامود روي داد و درگيري هاي پراكنده ميان صهيونيست ها و فلسطيني ها در الناصره، عراره و سخنين صورت گرفت.

بر اساس اين گزارش، اطلاعاتي درباره تلاش نيروهاي مقاومت براي شليك موشك به فاصله هاي دورتر و حتي شهرك هاي مناطق بيت لحم و قدس منتشر شده است، اما منابع صهیونیستی ادعا کرده اند که گنبد آهنين مانع از حملات موشكي فلسطيني ها شده است.

8-11:40

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها