آماده باش غزه برای مقابله با حملات صهیونیستها

آماده باش غزه برای مقابله با حملات صهیونیستها
سه شنبه 10 تير 1393 - 09:20

به دنبال حملات گسترده هوایی رژیم اشغالگر قدس به غزه از بامداد امروز و تهدید جنبش حماس از سوی سران این رژیم، سخنگوی وزارت امور داخلی در غزه اعلام کرد که تمام نیروهای پلیس و نهادهای امنیتی در حالت آماده باش هستند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "ایاد البزم" از شهروندان فلسطینی در غزه خواست تا از توصیه های وزارت امور داخلی تبعیت کنند و در صورت نیاز به کمک با شماره تلفن های رایگان وزارت کشور تماس بگیرند.
وی پایداری و مقاومت مردم فلسطین در برابر جنایت های مستمر رژیم صهیونیستی را ستود.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی از غزه
هواپیماهای رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز چندین منطقه در نوار غزه را بمباران کردند.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد، هواپیماهای رژیم صهیونیستی بیش از 20 بار به مناطق مختلفی در نوار غزه حمله کردند، و برخی مناطق را هدف قرار دادند.
چند موشک به پایگاه عین جالوت متعلق به گردان های قسام در غرب شهر خان یونس نیز شلیک شد.
همچنین هواپیماهای رژیم اشغالگر قدس 13 بار به شهر رفح حمله کردند و پایگاه های مقاومت از جمله الحشاشین ، مهاجر و حطین وابسته به گردان های قسام و قدس و ناصر صلاح الدین را هدف قرار دادند.
 

بمباران رفح در حمله هوايي صهيونيستيها به جنوب غزه

بالگردهای رژیم صهیونیستی به پایگاه گردان قسام در شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه حمله کردند که خساراتی به منازل اطراف آن وارد شد.
"اشرف القدره" سخنگوی وزارت بهداشت در غزه، اعلام کرد که در این حمله کسی زخمی نشده است؛ وی از همه شهروندان خواست در خانه های خود بمانند و کاملا هوشیار و مواظب باشند و از پنجره ها دور شده و آنها را باز نگه دارند.
القدره در مورد تجاوز گسترده به نوار غزه گفت: همه کادر پزشکی و امداد و دستگاه های امداد رسانی وابسته به هلال احمر فلسطین کاملا آماده هستند.
منابع حماس و جهاد اسلامی اعلام کردند که 17 پایگاه وابسته به گردان های قسام ( شاخه نظامی حماس) و گردان های قدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) در خان یونس و رفح در جنوب نوار غزه، هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته و خساراتی به آنها وارد شده است.
 

"صهیونیستها منازل دو خانواده فلسطینی را در الخلیل با بمب منفجر کردند"

رژیم صهیونیستی دیروز منزل مروان القواسمه و عامر ابو عیشه دو عضو حماس در الخلیل را با مواد منفجره ویران کردند.
اجساد سه صهیونیستی که چند روز قبل ناپدید شده بودند، روز دوشنبه در الخلیل در جنوب کرانه باختری پیدا شد.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، حماس را مسوول مرگ این سه نفر دانست و این جنبش را تهدید کرد.

در واکنش به اتهام رژیم صهیونیستی، سامی ابو زهری، سخنگوی حماس، اعلام کرد: رژیم صهیونیستی داستان ناپدید و کشته شدن این سه شهرک نشین را آن طور که خود می خواهد، تعریف می کند و در صدد است با استناد به این روایت، حملات گسترده علیه مردم فلسطین و نیروی مقاومت و حماس را توجیه کند.

 

منزل عامر ابو عيشه در الخليل

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها