در پی جنایات گسترده صهیونیستها مطرح شد؛

مقام فلسطینی: نشست شورای امنیت برگزار شود

مقام فلسطینی: نشست شورای امنیت برگزار شود
چهارشنبه 18 تير 1393 - 21:37

العالم - مشاور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، خواستار حمایت بین‌المللی از مردم فلسطین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی شد.

"نمر حماد" امروز (چهارشنبه) در گفت وگو با شبکه خبری العالم ضمن محکوم کردن تجاوزهای رژیم صهیونیستی به باریکه غزه که تا کنون موجب شهادت 35 فلسطینی از جمله تعدادی زن و کودک شده، گفت: ما مستقیما به ژنو می رویم تا از کمیته حقوق بشر بخواهیم حمایت بین المللی را برای ملت فلسطین که در معرض تجاوز مستمر صهیونیست ها است، جلب کنند.

وی افزود: در این شرایط باید یک نشست فوق العاده در شورای امنیت سازمان ملل برگزار شود و ما از این شورا می خواهیم که یک تصمیم قابل اجرا برای توقف تجاوز به باریکه غزه اتخاذ کند.

حماد با اشاره به مکالمه تلفنی میان محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان و جان کری وزیر خارجه آمریکا گفت: عباس از کری خواسته که طرف آمریکایی به محکومیت زبانی بسنده نکند و با اعمال فشار به رژیم صهیونیستی، موجبات توقف تجاوز به غزه را فراهم کند.

وی تصریح کرد: هدف بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از این تجاوزها این است که طرز فکر خود را در عدم حضور فلسطینی ها در اراضی فلسطینی عملی کند و به اظهارات بی اساس خود که همیشه تاکید می کند اراضی فلسطینی متعلق به یهودیان است، جامه عمل بپوشاند.

حماد افزود: نتانیاهو این تفکر را از طریق عملیات کشتار علیه مردم فلسطین و توسعه شهرک سازی و تخریب خانه فلسطینی ها و آواره کردنشان پیگیری می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها