نتانیاهو فلسطینیان را بار دیگر تهدید کرد

نتانیاهو فلسطینیان را بار دیگر تهدید کرد
جمعه 20 تير 1393 - 20:33

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که عملیات نظامی ارتش این رژیم علیه نوار غزه ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در کنفرانسی مطبوعاتی در وزارت جنگ این رژیم تصریح کرد که عملیات نظامی ارتش اسرائیل تا دستیابی به اهداف خود ادامه خواهد یافت.

ارتش رژیم صهیونیستی در چند روز اخیر با حملات گسترده به مناطق مختلف نوار غزه بیش از 104 نفر را شهید و یکهزار نفر دیگر را زخمی کرده است.

نتانیاهو گفت: فشارهای بین المللی نخواهد توانست که اسرائیل را از ادامه عملیات نظامی خود تا رسیدن به اهدافش بازدارد و ما برای همه گزینه ها از جمله حمله زمینی به نوار غزه آماده ایم.

درهمین حال، بنی گانتز رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم اسرائیل در بازدید از مقر چتربازان ارتش این رژیم در جنوب فلسطین اشغالی گفت که ارتش رژیم اسرائیل در انتظار تصمیم سیاسی برای آغاز حمله زمینی علیه غزه است.

درحالی که ارتش رژیم اسرائیل تانک های خود را در مرز با نوار غزه مستقر و تهدید کرده است که یورش زمینی به این منطقه را انجام خواهد داد؛ نیروهای مقاومت فلسطین که تاکنون اهداف صهیونیستی درداخل فلسطین اشغالی را در پاسخ به حملات صهیونیست ها به نوار غزه، با صدها موشک هدف قرار داده اند، تاکید می کنند که آماده مقابله با هرگونه تجاوز زمینی ارتش رژیم اسرائیل هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها