جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی+ فیلم

جمعه 20 تير 1393 - 22:42

رژیم صهیونیستی با ایجاد یک حلقه امنیتی به دور مسجد الاقصی از برگزاری نماز جمعه در آن ممانعت و نمازگزاران فلسطینی را در خیابان های اطراف مسجد محاصره کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رژیم اشغالگر قدس با ایجاد موانع و بستن راهها و خیابان های منتهی به مسجد الاقصی، مانع ورود نمازگزاران فلسطینی و برپائی نماز جمعه در این مسجد شد.

زکریا القاق استاد در رشته امنیت ملی در دانشگاه قدس در گفت وگو با شبکه العالم اظهار داشت: رژیم درمانده اسرائیل در برابر موشک های مقاومت فلسطین، سلاح خود را به طرف نماز گزاران نشانه گرفت و برای دومین جمعه متوالی مانع ورود آنان به مسجد الاقصی شد.

علی رغم حضور تعداد زیادی از سربازان و پلیس رژیم اشغالگر، فلسطینی ها نماز را در خیابان های اطراف مسجد الاقصی اقامه کردند.

محمد زحایکه یکی از فعالان فلسطینی در گفت وگو با شبکه العالم اظهار داشت: این اقدام ادامه اقدامات ظالمانه و نژادپرستانه و اشغالگری رژیم صهیونیستی است اما الان وضعیت فرق کرده و مقاومت در غزه توانسته درس فراموش نشدنی به اشغالگران بدهد. خون شهید محمد ابو خضیر و سایر شهدا بمانند نیروی محرک موشک های مقاومت است که عمق این رژیم و شهرک های صهیونیستی را هدف قرار می دهد.

مقامات رژیم صهیونیستی برای دومین جمعه پیاپی در ماه مبارک رمضان، مسجد الاقصی را به روی نماز گزاران بستند اما صدای تکبیر فلسطینی ها در شهر اشغالی قدس، بنیان صهیونیست ها را به لرزه در آورد و آنها این شهر را به یک پادگان نظامی تبدیل کردند.
 

پربیننده ترین خبرها