مناطق گسترده ای از استان دیالی پاکسازی شد

مناطق گسترده ای از استان دیالی پاکسازی شد
يکشنبه 22 تير 1393 - 11:49

یک منبع آگاه امنیتی در پلیس استان دیالی گفت: نیروهای امنیتی مناطق گسترده ای از باغ های الصدور این استان را از تروریست های داعش پاکسازی کردند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این منبع که خواست نامش فاش نشود، به سومریه نیوز گفت: نیروهای امنیتی با حمایت عشایر توانستند در نبرد با تروریست های داعش در شمال المقدادیه به پیشرفت های قابل توجهی دست یابند و مناطق زیادی از باغ های الصدور را پاکسازی کنند.
به گفته وی در این عملیات 6 نفر از اعضای داعش به هلاکت رسیدند و 2 تن از نیروهای امنیتی عراق نیز کشته و 6 نفر زخمی شدند.
این منبع امنیتی عراقی افزود: عملیات علیه داعش در دیالی همچنان ادامه و درگیرهای شدیدی در منطقه جریان دارد.
رییس پلیس استان دیالی دیروز از آغاز عملیات امنیتی گسترده ای برای پاکسازی مناطق شمال شرق بعقوبه - با پشتیبانی عشایر و هواپیماهای ارتش - خبر داد.
سرتیپ ستاد "جمیل الشمری" گفت: هدف از این عملیات به طور مشخص پاکسازی باغ های الصدور و روستاهای حمبس، سنسل، تایهه و الجزیره در 15 کیلومتری شمال بخش المقدادیه است.

از سوی دیگر وزارت دفاع عراق دیروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که شمار زیادی از تروریست های داعش در حملات هوایی ارتش به تجمعات عناصر این گروه در استان الانبار به هلاکت رسیدند.
در این حمله هواپیماهای ارتش 7 خودروی متعلق به داعش را منهدم کرد که 2 دستگاه از خودروها مجهز به تیربار و یکی نیز حامل 15 تروریست بود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها